loading...
مجله اینترنتی ابر فان
reza بازدید : 339 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام همسایه

آهنگساز و تنظیم کننده : محسن چاوشی , ترانه سرا : حسین صفا

میکس و مستر : فرشاد حسامی , گیتار الکتریک : بهنود فدوی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت + متن آهنگ |

% دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام همسایه

 

متن آهنگ همسایه با صدای محسن چاوشی :

♫♫♫

دریا واسه کشتیای بی سر نشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

این گوشه از شهر، امنه من سعی کردم نمیرم

اینقدر نمیرم که آخر این گوشه پهلو بگیرم

 

تو سالها سرنشین این گوشه از شهر بودی

اما با من که همیشه همسایتم قهر بودی

♫♫♫

آرامش قبل طوفان ابروی اون روی ماهه

اخمت به من گفت هر شب طوفان سختی تو راهه

چند روز، چند سال ، چند قرن

از رد پامون گذشته

قلبم به عمره یه تاریخ

از این خیابون گذشته

قلبم مثه گوش ماهی با موج موهات رفیقه

عشق من این تنگ کوچیک ، کوچیکه اما عمیقه

دریا واسه کشتیای بی سر نشین جا نداره

پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

♫♫♫

هرجا پی یت رفته بودم دلتنگ برگشته بودم

آشفته و خسته انگار از جنگ بر گشته بودم

من خوب بودم تا یه شهر با خشکسالیش بدم کرد

خوب شد خدا رحم کرد و عشق تو دریا زدم کرد

 

  اهنگ 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم آهنگ : 6.90 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم آهنگ : 3.75 مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام.امیدوارم از مطالب موجود در این سایت لذت ببرید و بتونید مطلب مورد نظرتون رو در فهرست موضوعات و مطالب سایت پیدا کنید.از شما خواهش میکنم نظر هم بزارید و اگر مطلب مورد نظرتون رو پیدا نکردید در قسمت نظرات بگید تا براتون قرار بدم.اگر هم دوست داشتید در سایت عضو بشید و با این کار از ما حمایت کنید.ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید ؟
    نظر شما درباره ابر فان ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 483
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 432
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 875
  • بازدید ماه : 5,636
  • بازدید سال : 52,768
  • بازدید کلی : 659,070
  • کدهای اختصاصی
    ابر فان
    http://p30up.ir/images/xs5pflzbb8yamwkprmz6.gif