loading...
مجله اینترنتی ابر فان
reza بازدید : 565 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

خانواده‌های غیر قانونی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اکنون خانواده در ایران دیگر نهادی متشکل از مرد و زن نیست که عقدنامه‌ی شرعی و قانونی داشته باشند و زن مکلف به تمکین به شوهر باشد. در سال‌های اخیر دختران و پسران به زندگی با هم پرداخته‌اند و به هم تعهد عاطفی دارند، اما رسما ازدواج نکرده‌اند. این خانواده‌ها در ایران غیر قانونی هستند.

reza بازدید : 505 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

دزدی راحتترین و در عین حال نفرت انگیزترین راه برای پول درآوردن است. یک شبه میلیاردر شدن و دیگری را به خاک سیاه نشاندن. اما چه حیف که بعضی ها شغلشان دزدی است و با کمتر از جواهرات و ساعت و وسایل ارزشمندی از این دست کارشان راه نمی افتد

دزدی های میلیون و میلیادری برق از سر خیلی ها می پراند و صاحب مال را به معنای واقعی مالباخته می کند و این وسط تنها کسی که ککش هم نمی گزد، جناب دزد خدانشناس است.                                                       بقیه در ادامه مطلب...

 

reza بازدید : 493 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

چگونه بفهمیم کسی مارا دوست دارد؟

 

داستان عشق، مثل همیشه پیچیده و مبهم است. با گذشت زمان و تغییراتی که در روابط انسانی حاصل شده به نظر می‌رسد زنان جرات‌مند‌تر شده‌اند و دیگر مانند سابق، کم‌رو و خجالتی نیستند. اما آنها همچنان در مورد وضعیت و سرنوشت خود، دچار ابهامند. بسیار دشوار است که بتوان به ذهن یک مرد نفوذ کرد و رویدادهای آینده را پیش‌بینی نمود.ادامه مطلب را بخوانید....

 

reza بازدید : 305 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

133728

احتمالا شما نیز تا به حال در اینترنت مطالب زیادی در مورد همسریابی و آگهی دادن افراد برای پیدا کردن همسر مناسب دیده اید اما بی شک روش زیر عجیب ترین روش برای یافتن همسر است.به ادامه مطلب بروید...

reza بازدید : 337 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

طلاق زوج جوان 3 ساعت پس از ازدواج!

یک زوج جوان ایرانی در اقدامی عجیب سه ساعت پس از ازدواجشان از یکدیگر طلاق گرفتند و جدا شدند.

تازه عروس در حالی که سعی می کرد غم بزرگی که بر روی چهره اش نشسته را مخفی کند، رو به روی قاضی دادگاه نشست و با اشاره به همسرش گفت: شش ماه قبل با سعید در دانشگاه آشنا شدم. او پسر مودب و مهربانی بود. همیشه پنج دقیقه قبل از شروع کلاس ها به دانشگاه می آمد و بلافاصله پس از کلاس، از دانشگاه بیرون می رفت. یک روز وقتی به سمت خانه می رفتم او سد راهم شد و گفت، به من علاقه دارد و می خواهد همراه خانواده اش برای خواستگاری به خانه ما بیاید. یک هفته بعد آنها به خانه مان آمدند و ما با ۱۱۴ سکه طلا به عنوان مهریه عقد کردیم. همیشه حس می کردم سعید غم بزرگی در سینه دارد و سعی می کند آن را از من مخفی کند. سعید در یک شرکت بزرگ استخدام شد و با کمک پدرش توانست ماه گذشته مراسم عروسی را برگزار کند.

زن جوان در ادامه گفت: وقتی به خانه آمدیم او از من خواست منطقی به حرفهایش گوش کنم. اول تصور کردم در مورد آینده قصد دارد حرف بزند اما او موضوعی را مطرح کرد که هیچ وقت انتظارش را نداشتم. سعید هیچ علاقه ای به من نداشت و برای ازدواج با دختر دایی اش مرا قربانی کرده بود. آن شب وقتی متوجه علاقه شدید سعید به دختر دایی اش شدم تصمیم به جدایی گرفتم. الان هم مهریه ام را می بخشم تا به صورت توافقی جدا شویم.

مرد جوان هم در دفاع از خود گفت: من عاشق دختر دایی خود بودم، اما او مطلقه بود و تنها راه من برای ازدواج با او شکست در یک زندگی مشترک بود. من هم برای این کار مجبور شدم ازدواج کنم.

قاضی شعبه ۲۶۰ مجتمع قضایی شهید باهنر پس از شنیدن صحبت های این زوج جلسه دادگاه را تجدید کرد تا آن ها درباره تصمیمشان بیشتر فکر کنند.

reza بازدید : 631 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

کی؟ عکس های ترسناک راهپیمایی جادوگران سیاه (18+)

 

عکس های ترسناک راهپیمایی جادوگران سیاه (۱۸+)

 

راهپیمایی زوبی ها (A zombie walk) در واقع تجمع افرادی است که لباس زومبی ها را بر تن کرده اند و معمولا در مکانهای متروکه دیدار میکنند. آنها شروع به راهپیمایی در شهر و فروشگاه ها و مراکز خرید میکنند.به ادامه مطلب بروید...

reza بازدید : 359 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

تابوت های معلق و عجیب در چین+عکس

2تابوت های معلق تابوت های معلق و عجیب در چین+عکس

عکس های دیدنی از تابوت های عجیب که در کوهی در کشور چین معلق هستند را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید…..

reza بازدید : 422 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

۷ فرزند یک دختر ۱۷ ساله آرژانتینی+عکس

دختر 17 ساله 7 فرزند یک دختر 17 ساله آرژانتینی+عکس

عکس های دیدنی از یک مادر ۱۷ ساله که دارای ۷ فرزند قد و نیم قد می باشد و نگهداری از این کودکان برای او بسیار سخت می باشد را در ادامه مشاهده کنید…..

reza بازدید : 355 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

قصابی چندش آور و عجیب در چین!!+عکس

173865 قصابی چندش آور و عجیب در چین!!+عکس

مردم چین هر حیوانی را به عنوان غذا استفاده می کنند و جزو عجیب ترین مردم جهان هستند.عکس خوراک جدید مردم چین و یک قصابی عجیب را در ادامه مشاهده کنید…..

reza بازدید : 393 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

این عکس باعث خشمگین شدن زنان عرب شد

چرا؟3 این عکس باعث خشمگین شدن زنان عرب شد

 

مسئله رانندگی زنان در عربستان همواره مسئله ای است که بحث های زیادی سر آن می شود .

مخالفت سرسخت طیف سلفی افراطی در عربستان، موجب شده که حکومت سعودی اجازه رانندگی به زنان این کشور را ندهد.

در همین حال انتشار گسترده تصویری از گواهینامه یکی از دختران خاندان آل سعود به نام “منیرة بنت محمد بن عبدالعزیز آل سعود” در فضای مجازی عربستان، موجب خشم شدید افکار عمومی این کشور به ویژه زنان سعودی شده است.

عرب این عکس باعث خشمگین شدن زنان عرب شد

گفتنی است کاربران سعودی در حال انتشار گسترده این تصویر در صفحات سایت های اجتماعی و نوشتن عبارت های اعتراض آمیز علیه آل سعود هستند.

تاریخ صدور این گواهینامه مربوط به چند ماه اخیر است و توسط وزارت کشور عربستان سعودی صادر شده است.

reza بازدید : 407 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

جاستین بیبر «جاستین بیبر» در دبی مورد حمله قرار گرفت + عکس

 

«جاستین بیبر» در دبی مورد حمله قرار گرفت + عکس …

 

 

برترین ها: در کنسرت روز یکشنبه ۵ مه جاستین بیبر در دبی، یکی از طرفداران ناگهان روی سن آمد تا با بیبر درگیر شود که خوشبختانه مأموران امنیتی مداخله کردند و فوراً او را دستگیر کردند.

به گزارش برترین ها، بیبر در حال اجرای آهنگ “Believe” بود که این مرد روی سن آمد و سعی کرد او را بگیرد، ولی فقط توانست به پیانوی او آسیب بزند. مأمورین این فرد را از روی صحنه خارج کردند که برنامه ادامه یابد.

 

بیبر و گروه ارکسترش توانستند آهنگ را بدون پیانو تمام کند.

این ستاره پاپ اخیراً در تور اروپای خود با نامزد سابقش، سلنا گومز، آشتی کرد و در صدر اخبار قرار گرفت.

بیبر اخیراً گفته است که سعی می کند در حال حاضر روی حرفه اش تمرکز کند و می گوید: «به آلبوم بعدی و تور بعدی ام فکر می کنم. شاید هم استراحت کنم. هنوز تصمیم نگرفتم. تو ۱۹ سالگی آدم همین کارو می کنه،درسته؟»

reza بازدید : 844 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

8872 کار جالب یک دختر قبل از روز مراسم عروسیش! +عکس
در حالی که زمان مراسم عروسی “کروستین گرویز” به سرعت در حال نزدیک شدن بود، نگرانی و استرس او در مورد وزن و چهره اش روز به روز بیشتر می شد تا اینکه او تصمیم عجیبی گرفت. ادامه این مطلب مشاهده کنید……

reza بازدید : 413 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

97758 گفتگوی باحال و جالب عادل فردوسی پور با مهران مدیری !

گفتگوی جالب مهران مدیری با عادل فردوسی پور

 

مهران مدیری در برنامه «ببخشید شما» که در سال ۱۳۷۸ از شبکه سوم سیما پخش می شد عادل فردوسی پور را به عنوان میهمان برنامه دعوت کرد. در آن زمان مجری برنامه «۹۰» به اندازه امروز محبوب و شناخته شده نبود، با اینحال مصاحبه جالبی با مهران مدیری داشته است. خواندن این مصاحبه بعد از ۱۴ سال خالی از لطف نیست. ادامه این مطلب مشاهده کنید……

reza بازدید : 369 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 jostejo بیشترین جستجوی خارجیها در مورد ایرانیان در گوگل چیست ؟

اینترنت و دنیای مجازی زندگی روزمره‌ی تمام مردم دنیا را تغییر داده‌اند. تصور کنید که مثلا بیست و پنج سال پیش برای به‌دست آوردن اطلاعات مختلف، باید چه مراحلی را طی می‌کردید و چه‌قدر زمان صرف می‌کردید.ولی امروز تنها با چند کلیک، حجم وسیعی از اطلاعات در اختیار شما قرار می‌گیرد. جستجو و به‌دست آوردن اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آنها در حال حاضر به یک تخصص  و حتی ضرورت زندگی در عصر تازه تبدیل شده‌است.

تنها دایرةالمعارف‌ها و وب‌سایت‌های مرجع آنلاین نیستند که در گسترش اطلاعات نقش دارد. شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های پرسش و پاسخ این فرصت را فراهم آورده‌اند تا مردم نقاط مختلف دنیا با هم در ارتباط باشند و به سوال‌های هم پاسخ بدهند. از سوال‌های تخصصی در زمینه‌ی نرم‌افزار و معادلات دیفرانسیل بگیرد تا مسائل روزمره مثل ست کردن لباس و غذا پختن. موتورهای جستجو حکم یک جعبه‌ی جادویی را پیدا کرده‌اند که در عرض چند ثانیه کاربران را به جواب می‌رسانند.

در چنین شرایطی بررسی سوال‌ها و واکنش‌های کاربران اینترنتی، این فرصت را ایجاد می‌کند تا با طرز تفکر، فرهنگ و دغدغده‌های مردم کشورهای مختلف بیشتر آشنا شویم. از قضا کشور ما ایران، یکی از مواردی است که به کرات در سال‌های اخیر حس کنجکاوی مردم نقاط مختلف دنیا را به خود جلب کرده‌است.

به همین دلیل همکاران ما دست به یک تحقیق زده اند. کاربران بسیاری در دنیای اینترنت، برای کسب اطلاعات بیشتر از ایران و ایرانی‌ها جستجو کرده‌اند. خیلی از آنها با ایرانیان مهاجر برخورد داشته‌اند، تعدادی ما را به‌واسطه‌ی تصویر رسانه‌های غربی می‌شناسند و نسل جدید بیشتر به واسطه‌ی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با ما آشنا شده‌اند. اما تصور می‌کنید که آنها بیشتر درباره‌ کدام جنبه‌های زندگی ما ایرانی‌ها کنجکاوند؟

فهرستی که در ادامه می‌بینید، مجموعه‌ای است از سوالات پرتعدادی که کاربران اینترنتی برای یافتن جواب آنها را در گوگل جستجو کرده‌اند. بد نیست تا با مرور این سوالات، نگاهی از بیرون به فرهنگ و جامعه‌ی ایرانی داشته باشیم.

چرا ایران به دنبال بمب اتمی است؟

چرا ایران از آمریکا متنفر است؟

چرا جنگ ایران و عراق شروع شد؟

چرا ایران از سوریه حمایت می‌کند؟

چرا زنان ایرانی خیلی زیبا هستند؟

چرا ایرانی‌ها از آرگو بدشان می‌آید؟

چرا ایرانی‌ها باهوش‌اند؟

چرا ایرانی‌ها کراوات نمی‌زنند؟

چرا زنان ایرانی موی خود را می‌پوشانند؟

چرا ایرانی‌ها به خودشان می‌گویند پارسی؟

چرا ایرانی‌‌ها عرب نیستند؟

چرا ایرانی‌ها در سال ۵۷ انقلاب کرده‌اند؟

چرا ایران یک تهدید است؟

چرا ایران یک تهدید نیست؟

چرا ایرانی‌ها سفید پوستند؟

چرا ایرانی‌ها در کشتی خیلی خوب ‌اند؟

چرا ایرانی‌ها زیاد دماغ عمل می‌کنند؟

چرا ایرانی‌ها در وزنه‌برداری خوب اند؟

چرا ایرانی‌ها مهاجرت می‌کنند؟

چرا در مالزی مهاجر ایرانی زیاد است؟

چرا مردان ایرانی خیانت می‌کنند؟

چرا ایرانی‌ها روی زمین غذا می‌خورند؟

چرا ایرانی‌ها از افغانی‌ها بدشان می‌آید؟

چرا ایران با اسرائیل دشمن است؟

چرا ایرانی‌ها از روی آتش می‌پرند؟

چرا بیشتر ایرانی‌ها جوان اند؟

reza بازدید : 396 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

عکس های پیرترین چهره دختر ۱۳ ساله

تعجب3 عکس های پیرترین چهره دختر 13 ساله

 

زارا دختر ۱۳ ساله انگلیسی می باشد که اخیرا به نوعی بیماری عجیب دچار شده است که علائم زودهنگام پیری در صورت و چهره او نمایان شده است. ادامه این مطلب مشاهده کنید……

reza بازدید : 308 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

دستگیری لک‌لک جاسوس فرانسوی در مصر!+عکس

لک‌لک جاسوس دستگیری لک‌لک جاسوس فرانسوی در مصر!+عکس

لک لک جاسوس فرانسوی در کشور مصر به دام افتاد.عکس های این لک لک جاسوس را در ادامه مشاهده کنید…..

reza بازدید : 305 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

برداشت عجیب ترین هندوانه‌ دنیا در نیشابور! +عکس

173191 برداشت عجیب ترین هندوانه‌ دنیا در نیشابور! +عکس

  یک هندوانه عجیب و غریب با ظاهری کاملا متفاوت در نیشابور برداشت شد که باعث شوکه شدن همگان شد.عکس این هندوانه را در ادامه مشاهده کنید…..

درباره ما
سلام.امیدوارم از مطالب موجود در این سایت لذت ببرید و بتونید مطلب مورد نظرتون رو در فهرست موضوعات و مطالب سایت پیدا کنید.از شما خواهش میکنم نظر هم بزارید و اگر مطلب مورد نظرتون رو پیدا نکردید در قسمت نظرات بگید تا براتون قرار بدم.اگر هم دوست داشتید در سایت عضو بشید و با این کار از ما حمایت کنید.ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید ؟
    نظر شما درباره ابر فان ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 483
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 826
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,108
  • بازدید ماه : 2,108
  • بازدید سال : 79,694
  • بازدید کلی : 685,996
  • کدهای اختصاصی
    ابر فان
    http://p30up.ir/images/xs5pflzbb8yamwkprmz6.gif