loading...
مجله اینترنتی ابر فان
reza بازدید : 591 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (1)

دانـــستنی هـای جـالب در مـورد مــردم ژاپن

 

 

 

آیا میدانستید که ژاپنی‌ها اصلاً پس‌انداز نمی‌کنند؟


آیا میدانستید که کارمندان ژاپنی روزی یکساعت در محل کار ورزش دسته‌جمعی می‌کنند؟

آیا میدانستید که تورم در ژاپن منفی است؟

 

reza بازدید : 565 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

خانواده‌های غیر قانونی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اکنون خانواده در ایران دیگر نهادی متشکل از مرد و زن نیست که عقدنامه‌ی شرعی و قانونی داشته باشند و زن مکلف به تمکین به شوهر باشد. در سال‌های اخیر دختران و پسران به زندگی با هم پرداخته‌اند و به هم تعهد عاطفی دارند، اما رسما ازدواج نکرده‌اند. این خانواده‌ها در ایران غیر قانونی هستند.

reza بازدید : 416 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (1)

 


 نـکات حیـاتی و شگفت انگیـز در مراسم خواستـگاری

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

شما آقا پسری که احساس می کنی دیگه وقتش رسیده که از تنهایی در بیایی و سری از تو سرها در بیاری؛ و شما دخترخانمی که دلت می خواد کم کم سرو سامون بگیری و خونه ی بخت رو تجربه کنی ... بالاخره این اتفاق افتادنی هست اما دو حالت دارد. اینکه خانواده، موردی را برای شما در نظر گرفته اند یا اینکه خودتان کسی را پیدا کرده اید. اگر حالت اول است که خب دعوایی نداریم. سرتان را مثل بچه آدم پایین می اندازید و می روید خواستگاری یا اینکه قبول می کنید بیایند خواستگاریتان اما اگر حالت دوم به وقوع پیوسته، شما باید راهی پیدا کنید تا یک جوری سر صحبت را با والدین گرامی خود باز کنید که ضمن آن به پررویی و بی حیایی هم متهم نشوید. این شما و این راهنمای اینکه چگونه به پدر مادر خود بگوییم من زن / شوهر می خواهم!

reza بازدید : 505 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

دزدی راحتترین و در عین حال نفرت انگیزترین راه برای پول درآوردن است. یک شبه میلیاردر شدن و دیگری را به خاک سیاه نشاندن. اما چه حیف که بعضی ها شغلشان دزدی است و با کمتر از جواهرات و ساعت و وسایل ارزشمندی از این دست کارشان راه نمی افتد

دزدی های میلیون و میلیادری برق از سر خیلی ها می پراند و صاحب مال را به معنای واقعی مالباخته می کند و این وسط تنها کسی که ککش هم نمی گزد، جناب دزد خدانشناس است.                                                       بقیه در ادامه مطلب...

 

reza بازدید : 493 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

چگونه بفهمیم کسی مارا دوست دارد؟

 

داستان عشق، مثل همیشه پیچیده و مبهم است. با گذشت زمان و تغییراتی که در روابط انسانی حاصل شده به نظر می‌رسد زنان جرات‌مند‌تر شده‌اند و دیگر مانند سابق، کم‌رو و خجالتی نیستند. اما آنها همچنان در مورد وضعیت و سرنوشت خود، دچار ابهامند. بسیار دشوار است که بتوان به ذهن یک مرد نفوذ کرد و رویدادهای آینده را پیش‌بینی نمود.ادامه مطلب را بخوانید....

 

reza بازدید : 305 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

133728

احتمالا شما نیز تا به حال در اینترنت مطالب زیادی در مورد همسریابی و آگهی دادن افراد برای پیدا کردن همسر مناسب دیده اید اما بی شک روش زیر عجیب ترین روش برای یافتن همسر است.به ادامه مطلب بروید...

reza بازدید : 337 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

طلاق زوج جوان 3 ساعت پس از ازدواج!

یک زوج جوان ایرانی در اقدامی عجیب سه ساعت پس از ازدواجشان از یکدیگر طلاق گرفتند و جدا شدند.

تازه عروس در حالی که سعی می کرد غم بزرگی که بر روی چهره اش نشسته را مخفی کند، رو به روی قاضی دادگاه نشست و با اشاره به همسرش گفت: شش ماه قبل با سعید در دانشگاه آشنا شدم. او پسر مودب و مهربانی بود. همیشه پنج دقیقه قبل از شروع کلاس ها به دانشگاه می آمد و بلافاصله پس از کلاس، از دانشگاه بیرون می رفت. یک روز وقتی به سمت خانه می رفتم او سد راهم شد و گفت، به من علاقه دارد و می خواهد همراه خانواده اش برای خواستگاری به خانه ما بیاید. یک هفته بعد آنها به خانه مان آمدند و ما با ۱۱۴ سکه طلا به عنوان مهریه عقد کردیم. همیشه حس می کردم سعید غم بزرگی در سینه دارد و سعی می کند آن را از من مخفی کند. سعید در یک شرکت بزرگ استخدام شد و با کمک پدرش توانست ماه گذشته مراسم عروسی را برگزار کند.

زن جوان در ادامه گفت: وقتی به خانه آمدیم او از من خواست منطقی به حرفهایش گوش کنم. اول تصور کردم در مورد آینده قصد دارد حرف بزند اما او موضوعی را مطرح کرد که هیچ وقت انتظارش را نداشتم. سعید هیچ علاقه ای به من نداشت و برای ازدواج با دختر دایی اش مرا قربانی کرده بود. آن شب وقتی متوجه علاقه شدید سعید به دختر دایی اش شدم تصمیم به جدایی گرفتم. الان هم مهریه ام را می بخشم تا به صورت توافقی جدا شویم.

مرد جوان هم در دفاع از خود گفت: من عاشق دختر دایی خود بودم، اما او مطلقه بود و تنها راه من برای ازدواج با او شکست در یک زندگی مشترک بود. من هم برای این کار مجبور شدم ازدواج کنم.

قاضی شعبه ۲۶۰ مجتمع قضایی شهید باهنر پس از شنیدن صحبت های این زوج جلسه دادگاه را تجدید کرد تا آن ها درباره تصمیمشان بیشتر فکر کنند.

reza بازدید : 359 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

تابوت های معلق و عجیب در چین+عکس

2تابوت های معلق تابوت های معلق و عجیب در چین+عکس

عکس های دیدنی از تابوت های عجیب که در کوهی در کشور چین معلق هستند را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید…..

reza بازدید : 265 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم شطرنج, تیم فوتبال

مربی تیم بازنده شطرنج در اروپا:
امروز روز ما نبود و زیاد هم خوب بازی نکردیم.
مربی تیم بازنده شطرنج در ایران:
کورنومنت که افتضاح بود. هوا هم آلوده بود و اسب و فیل ما رو از نفس انداخت. زمین بازی هم به درد گوسفند چرانی می‌خورد.

بقیه در ادامه...

reza بازدید : 303 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

خودروی ویژه زنان در سال ۲۰۱۳ +عکس

8wgw0kxn89ffnitt96l 300x178 خودروی ویژه زنان در سال 2013 +عکس

 

به گزارش بروزترین ها خودرویی اقتصادی با موتور اکوبوست ۱.۰ لیتری و توان ۱۲۵ اسب بخار و میزان آلودگی تنها ۹۹ گرم در کیلومتر، که نشان از یک خودروی تمیز و اقتصادی دارد.

این انتخاب توسط ۱۸ نویسنده خودرویی و بر اساس معیارهایی چون ایمنی، ارزش در برابر پول پرداختی، زیبایی ظاهری، فضای داخلی برای مسافر و بار، سهولت رانندگی، رنگ آمیزی، جاذبه جنسی، محیط زیست و امکانات خاص کودکان، صورت پذیرفته است.

این جایزه در ماه اکتبر در مراسمی در لندن به شرکت فورد اهدا خواهد شد. پیش از این نیز موتور سه سیلندر اکوبوست فورد جوایز بسیاری از جمله بهترین موتور سال را از آن خود کرده بود.

reza بازدید : 369 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 jostejo بیشترین جستجوی خارجیها در مورد ایرانیان در گوگل چیست ؟

اینترنت و دنیای مجازی زندگی روزمره‌ی تمام مردم دنیا را تغییر داده‌اند. تصور کنید که مثلا بیست و پنج سال پیش برای به‌دست آوردن اطلاعات مختلف، باید چه مراحلی را طی می‌کردید و چه‌قدر زمان صرف می‌کردید.ولی امروز تنها با چند کلیک، حجم وسیعی از اطلاعات در اختیار شما قرار می‌گیرد. جستجو و به‌دست آوردن اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آنها در حال حاضر به یک تخصص  و حتی ضرورت زندگی در عصر تازه تبدیل شده‌است.

تنها دایرةالمعارف‌ها و وب‌سایت‌های مرجع آنلاین نیستند که در گسترش اطلاعات نقش دارد. شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های پرسش و پاسخ این فرصت را فراهم آورده‌اند تا مردم نقاط مختلف دنیا با هم در ارتباط باشند و به سوال‌های هم پاسخ بدهند. از سوال‌های تخصصی در زمینه‌ی نرم‌افزار و معادلات دیفرانسیل بگیرد تا مسائل روزمره مثل ست کردن لباس و غذا پختن. موتورهای جستجو حکم یک جعبه‌ی جادویی را پیدا کرده‌اند که در عرض چند ثانیه کاربران را به جواب می‌رسانند.

در چنین شرایطی بررسی سوال‌ها و واکنش‌های کاربران اینترنتی، این فرصت را ایجاد می‌کند تا با طرز تفکر، فرهنگ و دغدغده‌های مردم کشورهای مختلف بیشتر آشنا شویم. از قضا کشور ما ایران، یکی از مواردی است که به کرات در سال‌های اخیر حس کنجکاوی مردم نقاط مختلف دنیا را به خود جلب کرده‌است.

به همین دلیل همکاران ما دست به یک تحقیق زده اند. کاربران بسیاری در دنیای اینترنت، برای کسب اطلاعات بیشتر از ایران و ایرانی‌ها جستجو کرده‌اند. خیلی از آنها با ایرانیان مهاجر برخورد داشته‌اند، تعدادی ما را به‌واسطه‌ی تصویر رسانه‌های غربی می‌شناسند و نسل جدید بیشتر به واسطه‌ی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با ما آشنا شده‌اند. اما تصور می‌کنید که آنها بیشتر درباره‌ کدام جنبه‌های زندگی ما ایرانی‌ها کنجکاوند؟

فهرستی که در ادامه می‌بینید، مجموعه‌ای است از سوالات پرتعدادی که کاربران اینترنتی برای یافتن جواب آنها را در گوگل جستجو کرده‌اند. بد نیست تا با مرور این سوالات، نگاهی از بیرون به فرهنگ و جامعه‌ی ایرانی داشته باشیم.

چرا ایران به دنبال بمب اتمی است؟

چرا ایران از آمریکا متنفر است؟

چرا جنگ ایران و عراق شروع شد؟

چرا ایران از سوریه حمایت می‌کند؟

چرا زنان ایرانی خیلی زیبا هستند؟

چرا ایرانی‌ها از آرگو بدشان می‌آید؟

چرا ایرانی‌ها باهوش‌اند؟

چرا ایرانی‌ها کراوات نمی‌زنند؟

چرا زنان ایرانی موی خود را می‌پوشانند؟

چرا ایرانی‌ها به خودشان می‌گویند پارسی؟

چرا ایرانی‌‌ها عرب نیستند؟

چرا ایرانی‌ها در سال ۵۷ انقلاب کرده‌اند؟

چرا ایران یک تهدید است؟

چرا ایران یک تهدید نیست؟

چرا ایرانی‌ها سفید پوستند؟

چرا ایرانی‌ها در کشتی خیلی خوب ‌اند؟

چرا ایرانی‌ها زیاد دماغ عمل می‌کنند؟

چرا ایرانی‌ها در وزنه‌برداری خوب اند؟

چرا ایرانی‌ها مهاجرت می‌کنند؟

چرا در مالزی مهاجر ایرانی زیاد است؟

چرا مردان ایرانی خیانت می‌کنند؟

چرا ایرانی‌ها روی زمین غذا می‌خورند؟

چرا ایرانی‌ها از افغانی‌ها بدشان می‌آید؟

چرا ایران با اسرائیل دشمن است؟

چرا ایرانی‌ها از روی آتش می‌پرند؟

چرا بیشتر ایرانی‌ها جوان اند؟

reza بازدید : 396 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

عکس های پیرترین چهره دختر ۱۳ ساله

تعجب3 عکس های پیرترین چهره دختر 13 ساله

 

زارا دختر ۱۳ ساله انگلیسی می باشد که اخیرا به نوعی بیماری عجیب دچار شده است که علائم زودهنگام پیری در صورت و چهره او نمایان شده است. ادامه این مطلب مشاهده کنید……

reza بازدید : 343 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

این مرد همسر آینده اش را به میل خودش ساخت!+عکس

این مرد همسر آینده اش را به میل خودش ساخت+عکس 300x198 این مرد همسر آینده اش را به میل خودش ساخت!+عکس

  این مرد وقتی همسر مورد علاقه اش را دید او را به زن ارزوهای خود تبدیل کرد و با اعمال انواع جراحی های زیبایی او را به شکل و اندام دلخواه خودش تبدیل کرد. ادامه این مطلب مشاهده کنید……

reza بازدید : 308 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

دستگیری لک‌لک جاسوس فرانسوی در مصر!+عکس

لک‌لک جاسوس دستگیری لک‌لک جاسوس فرانسوی در مصر!+عکس

لک لک جاسوس فرانسوی در کشور مصر به دام افتاد.عکس های این لک لک جاسوس را در ادامه مشاهده کنید…..

reza بازدید : 329 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

عجیب ترین مراسم خاکسپاری در دنیا +عکس

مراسم خاکسپاری عجیب ترین مراسم خاکسپاری در دنیا +عکس

عکس دیدنی از از عجیب ترین و متفاوت تریم مراسم خاکسپاری در دنیا که متعلق به یک مرد راننده بود را در ادامه این مطلب مشاهده کنید……

reza بازدید : 457 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

57756777 به چه دلیل از عکسهای خودمان بدمان می آید ؟

 

به چه دلیل از عکسهای خودمان بدمان می آید ؟

 

 
بسیاری از افراد از عکس های خود راضی نیستند یا دست کم تصور می کنند عکس هایی که از آنها گرفته شده زاویه مناسبی ندارند.
افراد در مورد صداهای ضبط شده خودشان همین عقیده را دارند.بررسی ها نشان می دهد از آن جا که صدایی که ما از خودمان می شنویم حاصل ترکیب صداهای هدایت شده توسط هوا و صدای هدایت شده به گوشمان از طریق استخوان و سینوس های سرطان است پس صدای دریافتی تا حد زیادی با صدایی که دیگران تنها از طریق هدایت هوایی می شنوند تفاوت دارد.
 
گفتنی است در مورد عکس پاسخ را می توان تنها در یک کلمه خلاصه کرد: آینه!
علت اینکه عکس هایمان به نظرمان عجیب اند و تصور می کنیم با خودمان شباهت کمی دارند این است که ما پیوسته برای دیدن خودمان از آینه استفاده می کنیم.
روانشناسان در جریان تحقیقی دریافتند که اشخاص همواره به عکس هایی که مطابق تصویر آینه ای هستند علاقه بیشتر دارند.
 
براساس پدیده ی مواجهه انحصاری اشخاص تنها بر اساس مواجهه تکراری با یک چیز ترجیحی نسبت به آن پیدا می کنند این چیز می تواند یک صدای تکراری، نقاشی تکراری و یا کلمات تکراری باشد.
گزارش ها نشان می دهد حس بدی که شما بعد از دیدن تصاویر غیر آینه ای تان پیدا می کنید در اشخاص دیگر وجود ندارد و آن ها چون به دیدن تصاویر آینه ای شما عادت ندارند ممکن های شما را طبیعی و شبیه خود واقعی تان می بینند.
 
به عنوان توصیه برای گرفتن یک عکس مطابق با تصویر آینه تان خیلی تلاش نکنید چون وقتی این عکس را گرفتید و دوستانتان آن عکس را مشاهده کردند به شما خواهند گفت: اصلا شبیه خودتان نیفتاده اید.
 پارسناز
reza بازدید : 535 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

زنی با صورت عجیب و پشمالو! +عکس

زنی با صورت عجیب و پشمالو +عکس زنی با صورت عجیب و پشمالو! +عکس

عکس های  زنی عجیب با صورتی پشمالو و ریش و سبیل که حسابی مشهور شده است و بخاطر این پر مویی عکس هایش طرفدار پیدا کرده است را در ادامه مشاهده کنید…..

reza بازدید : 314 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

رویایی‌ترین کوچه عاشقانه در جهان+عکس

کوچه عاشقانه رویایی‌ترین کوچه عاشقانه در جهان+عکس

عکس های دیدنی از زیباترین و رویایی ترین کوچه عاشقانه دنیا که به تونل عشاق نیز معروف می باشد را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید…..

reza بازدید : 305 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

برداشت عجیب ترین هندوانه‌ دنیا در نیشابور! +عکس

173191 برداشت عجیب ترین هندوانه‌ دنیا در نیشابور! +عکس

  یک هندوانه عجیب و غریب با ظاهری کاملا متفاوت در نیشابور برداشت شد که باعث شوکه شدن همگان شد.عکس این هندوانه را در ادامه مشاهده کنید…..

reza بازدید : 721 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

رفتار عجیب احمدی نژاد با حسن روحانی +عکس

77059 880 300x209 رفتار عجیب احمدی نژاد با حسن روحانی +عکس

 

در جریان دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب، وقتی رئیس جمهور منتخب وارد حسینیه امام خمینی (ره) شد، همه مسئولان نظام – حتی رهبر فرزانه- به احترام ایشان از جا برخاستند؛ ولی آقای احمدی نژاد هیچ عکس العملی نشان ندادند.

درباره ما
سلام.امیدوارم از مطالب موجود در این سایت لذت ببرید و بتونید مطلب مورد نظرتون رو در فهرست موضوعات و مطالب سایت پیدا کنید.از شما خواهش میکنم نظر هم بزارید و اگر مطلب مورد نظرتون رو پیدا نکردید در قسمت نظرات بگید تا براتون قرار بدم.اگر هم دوست داشتید در سایت عضو بشید و با این کار از ما حمایت کنید.ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید ؟
    نظر شما درباره ابر فان ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 483
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 826
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,105
  • بازدید ماه : 2,105
  • بازدید سال : 79,691
  • بازدید کلی : 685,993
  • کدهای اختصاصی
    ابر فان
    http://p30up.ir/images/xs5pflzbb8yamwkprmz6.gif