loading...
مجله اینترنتی ابر فان
reza بازدید : 521 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار گوگل ارث ورژن اندروید Google Earth

آیا به گشت و گذار مجازی در نقاط مختلف دنیا علاقمند هستید؟ نرم افزار گوگل ارث ۲۰۱۴ را با بالاترین کیفیت برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک گوگل ارث ۲۰۱۴ می توانید در نقاط مختلف دنیا تنها با حرکت انگشتانتان پرواز کنید ، به سرزمین های دور دست دسترسی پیدا کنید یا به محل تولد و یا محل زندگی خود در دوران کودکی بازگردید ! نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی و یکپارچگی کامل با سرویس Google Maps Street View ، به شما این امکان را می دهد که به تک تک خیابان های مناطق مختلف دنیا دسترسی دقیق داشته و از وضعیت آنان اطلاع پیدا کنید. با مراجعه به بخش Earth Gallery می توانید از لحظاتی هیجان انگیز بهرمند شوید ! از جمله این لحظات می توان به مشاهده زنده زلزله ها ، مشاهده بلند شدن هواپیماها از فرودگاه های مختلف و… اشاره کرد. به کمک ویژگی Tour Guide ، قادر هستید به نقاطی که تا به حال به آنان سفر نکرده اید دسترسی پیدا کرده و محل هایی جدید را کشف کنید. نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی کامل از سرویس سه بعدی ، به شما این امکان را می دهد نقاط معروف نظیر San Francisco, Boston, Rome را به صورت کاملاً طبیعی تماشا کنید و از دیدنی های آنان لذت ببرید. ویژگی ۳ بعدی بر روی تعدادی از دستگاه های پیشرفته و اکثر تبلت ها قابل استفاده می باشد.

reza بازدید : 266 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار پلیر فیلم ها در اندروید

نرم افزار های جدید اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی برای اندروید خود فیلم ها و فایل های ویدئویی را با بالاترین کیفیت پخش کنید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

MoboPlayer نام یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین پلیرهای دستگاه های آندروید است. به کمک این نرم افزار شما کاربران عزیز قادر هستید ویدیوها و فیلم های مورد علاقه خود را بدون نیاز به تغییر فرمت ، به سادگی و به صورت مستقیم در دستگاه های خود به نمایش دربیاورید. بهترین تجربه پخش ویدیو با بالاتریو وضوح در انتظار شماست ! MoboPlayer قادر به پخش تمامی فرمت های ویدیویی در انواع دستگاه های آندرویدی است ، همچنین قادر است زیرنویس های SRT, ASS و SAA را نیز در هنگام مشاهده فیلم ها برایتان به نمایش دربیاورد ، با قابلیت استریم چندین صدا و زیرنویس ، قابلیت ساخت لیست های پخش و استریم ویدیوها از پروتکل های HTTP, RTSP ، کتابخانه ی ویدیوها و همچنین دسته بندی آنان بر اساس نوع از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به حساب می آیند.

reza بازدید : 319 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار جالب اس ام اس برای اندروید

برنامه اندروید

آیا از سیستم مدیریت Messaging همیشگی و تکراری در دستگاه های آندروید خسته شده اید؟ ما پیشنهاد می کنیم نرم افزار جالب Sliding Messaging Pro را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

هم اکنون قادر هستید سیستم پیام ها را در دستگاه های آندرویدی به شیوه ای جدید و به صورت اسلاید مدیریت کنید ! این نرم افزار بر پایه سیستم Messaging رسمی گوگل تهیه شده و قادر است دگرگونی وسیعی را در بخش پیام های دستگاه های شما ایجاد کند. از این پس برای جا به جایی میان گفتوگو ها تنها کافیست از سمت چپ صفحه نمایش به بیرون بکشید ، برای شروع یک گفتوگوی جدید ، تنها به حالت اسلاید از سمت راست نمایشگر می توانید انجام دهید ! پیام های قدیمی را با یک انتخاب ساده مدیریت کنید ، با بیش از ۱۰ پوسته جذاب و بسیار زیبا که سیستم مدیریت پیام های شما را مطابق با میلتان تغییر ظاهر می دهد ، پشتیبانی کامل از ۱۳۰۰ شکلک مختلف و محبوب ، پشتیبانی کامل از Google Voice ، پنجره پاسخ سریع ، قالب های متنی آماده برای پیام های سریع ، ویژگی Multi-Window برای گلکسی نوت ، پشتیبانی از Light Flow ، امکان ارسال تصویر و گفتوگوهای گروهی ، انیمیشن های سفارشی ، ویدجت ها و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 280 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود رایگان نرم افزار مدیریت برنامه ها

نرم افزار های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید با خروج کامل از برنامه های باز شده سرعت اندروید خودتون را بالا ببرید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

پس از اجرای یک اپلیکیشن ، بخشی از فضای رم شما توسط آن به اشغال در می آید. برای مثال شما یک بازی یا نرم افزار را اجرا می کنید و برای خروج از آن ، دکمه Bck را فشار می دهید و به مرحله قبل باز میگردید. اما شاید از اینکه اپلیکیشن شما هنوز باز باشد تعجب کنید ! بله اپلیکیشن شما در پس زمینه قرار دارد و به طور کامل بسته نشده است. این موضوع باعث می شود فضای رم اختصاص داده شده برای آن اپلیکیشن همچنان به صورت اشغال شده باقی بماند ، به همین دلیل سرعت دستگاه شما پس از مدتی کاهش پیدا می کند. حال فرض کنید تعداد فراوانی از این اپلیکیشن ها در پس زمینه در حال اجرا باشند. با افزایش میزان فضای رم اشغال شده و افت سرعت سیستم عامل ، عمر دستگاه شما نیز به شدت کاهش پیدا می کند. در اینجاست که Advanced Task Manager Pro کاربرد خود را نشان می دهد. این نرم افزار به شما امکان بستن کامل اپلیکیشن های در حال اجرا و یا در پس زمینه را می دهد ، با این کار به افزایش فضای رم ، بهبود سرعت سیستم عامل و بهینه سازی عمر باطری دستگاه شما کمک می کند.

reza بازدید : 307 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار اپرا ورژن جدید

نرم افزار جدید اندروید

 

در این مطلب از وبسایت ابر فان ، جدیدترین نسخه از مرورگر امن ، پرسرعت و محبوب اپرا را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

با ما در معرفی مرورگ خاص اپرا همراه باشید ! اپلیکیشنی رسمی از سوی شرکت اپرا جهت مرور امن تر و پرسرعت تر صفحات وب در دستگاه های آندرویدی ! مرورگر اپرا با ویژگی های خاص و متعدد و بسیار مفید سریعاً اجرا می شود ، هم اکنون می توانید با دانلود آن ، لذتی بیش از پیش را در مرور صفحات اینترنتی تجربه کنید. در مرورگر اپرا هرچقدر هم که سرعت اینترنت شما پایین باشد ، صفحات با سرعت بی نظیری نسبت به مرورگر های دیگر در دستگاهتان باز می شوند ، تنها کافیست ویژگی Off-Road را فعال کنید ، از این پس هزینه ها را نیز برای خود کاهش داده اید. اپلیکیشن دانلود منیجر تعبیه شده در این نرم افزار ، امکانات مدیریتی ویژه ای را در دانلود فایل ها برایتان فراهم می کند ، به کمک ویژگی Private Mode شما می توانید بدون به جا گذاشتن هیچگونه ردپایی ، به سایت های مورد علاقه خود سر بزنید ، جدیدرین رویدادها و مجلات روز دنیا را در سمت راست صفحه نمایش برای همیشه خواهید داشت ، سردبیران CNET در مورد مرورگر اپرا می گویند : برجسته ! ما شدیداً به کاربران توصیه می کنیم مرورگر اپرا را در دستگاه های خود برای وبگردی استفاده کنید. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 355 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار تماس رایگان

نرم افزار جدید اندروید

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به تعداد فراوان پیامک در اندروید ارسال می کنید؟ آیا مکالمات تلفنی شما طولانی مدت هستند؟ آیا از پرداخت هزینه های بسیار خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار جدید LINE همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

هیچ محدودیتی وجود ندارد ! می توانید به هر اندازه که بخواهید از طریق یک ارتباط اینترنتی ، پیامک ارسال کرده و یا تماس های تلفنی با کیفیت و طولانی مدت را با دسوتان خود تجربه کنید. LINE یک سرویس جدید ارتباطی است که به شما کاربران دستگاه های هوشمند این امکان را می دهد که بتوانید در هر ساعت از شبانه روز ، به هر میزان تماس تلفنی برقرار کرده و یا پیامک ارسال کنید. LINE هم اکنون دارای ۲۶۰ میلیون کاربر فعال از ۲۳۱ کشور دنیا می باشد ! اپلیکیشن LINE ، عنوان برترین دانلود را در ۵۱ کشور مختلف از قبیل ژاپن ، تایلند، تایوان، اسپانیا ، چین ، اندونزی، سنگاپور، هنگ کنگ ، مالزی ، هند ، سوئیس، عربستان سعودی ، مکزیک ، روسیه ، ماکائو و امارات متحده عربی به خود اختصاص داده است. از جمله ویژگی های جدید LINE می توان به قابلیت تماس تصویری اشاره کرد ! بله درست متوجه شدید ، هم اکنون قادر هستید در اپلیکیشن LINE به برقراری تماس های تصویری با دوستانتان بپردازید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این سرویس ، هم شما و هم مخاطب شما باید این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشد ، هیچ محدودیتی در نوع و سیستم عامل دستگاه نیز وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 413 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار کاربردی رایگان

نرم افزار های اندروید

 ایا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و کاربردی کیفیت صدای اندروید خود را تا حد زیادی افزایش دهید و از گوشی دادن به آهنگ ها بیشتر لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Music Volume EQ  نرم افزاری برای بهبود کیفیت صدای سیستم عامل Android و تقویت باس و تمام تنظیمات لازم برای یک صدای بهتر . با استفاده از این نرم افزار قادر می باشید یک صدای دلنشین با سلیقه ی خود را از تلفن همراه خود خارج کنید . انواع صدا ها زیرو بم کم و زیاد و … برای اینکه بهتر متوجه تغییرات شوید میتوانید از هدفون نیز استفاده نمایید.

ویژگی های نرم افزار Music Volume EQ:
* کنترل حجم صدا
* اکولایزر پنج باند
* اثر تقویت صدای باس
* اثر Virtualizer
*  نه ایستگاه از پیش تنظیم شده 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

reza بازدید : 357 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار لانچر زیبای ویندوز ۸

نرم افزار لانچر

 پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالات

آیا می خواهید که با یک نرم افزار لانچر اندروید ویندوز ۸ را به اندروید خود بیاورید و از محیط گرافیکی آن لذت ببرید؟پیشنهاد ما به شما دانلود این نرم افزار است.

آیا از کار کردن در محیط اندروید خسته شده اید؟ آیا شما می خواهید یک صفحه نمایش به سبک جدید را داشته باشید؟ Launcher8 یک برنامه بسیار عالی برای شما که نرم افزار شبیه سازی شده ویندوز تلفن ۸ طرح (جعلی wp8) را برای شما به ارمغان خواهد آورد.برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

reza بازدید : 275 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار لانچر برای اندروید

لانچر اندروید

آیا می خواهید با دانلود لانچری بسیار زیبا محیط اندروید خود را بسیار متفاوت تر از گذشته کنید و از میط کاربری جالب به وجود آماده لذت دو چندانی ببرید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، پوسته جدیدی را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم. آیا از ظاهر یکنواخت آندروید خسته شده اید؟ آیا علاقمند هستید ظاهر نسخه جدید از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS 7 را در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید؟ پیشنهاد ما استفاده از پکیج لانچر فوق العاده زیبای Ultimate iOS7 Launcher Theme است. با نصب این پکیج ، محیط سیستم عامل شما به طور کامل به سیستم عامل iOS 7 تبدیل می شود!

Ultimate iOS7 Theme نام پوسته جدیدی است که سازگار با تمامی لانچرهای اندرویدی نظیر GO Launcher EX, Apex, Nova, Next Launcher 3D, Smart Launcher, TSF Shell, ADW/EX, Action Launcher Pro, Atom Launcher, Holo Launcher HD, SS Launcher و… طراحی شده است. استایل جدید سیستم عامل iOS را به دستگاه های آندرویدی خود وارد کنید ! این پوسته شامل تمامی آیکون های اورجینال iOS 7 بوده و دارای طراحی خاص و تخت گونه ی این سیستم عامل می باشد. این پکیج دارای ۶۰ والپیپر فوق العاده زیبا و متناسب با موضوع این پوسته ، در سایزهای گوناگون می باشد که در انواع دستگاه ها نتیجه ای ایده آل را در پی خواهد داشت. والپیپرهای خود را به طور مستقیم از سیستم ابری انتخاب و بر روی هوم اسکرین دستگاه هایتان تنظیم کنید. دیگر نیازی نیست با نگهداری تعداد بسیاری از والپیپرها ، فضای حافظه دستگاه خود را اشغال کنید ! این پکیج با آیکون هایی با رزولیشن Full HD در نوع XX-HDPI ، در هر دستگاهی با هر سایزی از صفحه نمایش ، کیفیتی بی نظیر را ارائه می کند. بنابراین به هیچ وجه نگران عدم سازگاری این پوسته و سایز صفحه دستگاه های خود نباشید. توجه : برای استفاده از این پوسته ، باید یکی از لانچرهای ذکر شده در بالا را بر روی دستگاه های خود نصب کرده باشید. امیدواریم لذت ببرید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

reza بازدید : 307 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت UC Browser 8.6.1

نرم افزاریو سی بروزر

UC Browser تجربه مروری امن,پر سرعت را برای شما در اندروید فراهم می سازد.این برنامه کاملا رایگان است. پیکربندی سازگار نرم افزار به شما کمک می کند تا به راحتی و با شیوه های مختلف به اینترنت متصل بشوید.یو سی بروزر با فشرده سازی سازی داده می تواند سرعت بارگذاری صفخات را بسیار بالا ببرد.در مورد محبوبیت این نرم افزار همین بس که این نرم افزار هم اکنون توسط ۴۰۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان استفاده می شود.برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

reza بازدید : 350 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار مرورگر وب دولفین

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید برای اندروید خود صفحات وب را بسیار پر سرعت تر از قبل مرور کنید  و از امنیت بالای ان لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
اگر از آن دسته از افرادی هستید که در اینترنت گشت و گذار میکنید و از سرعت پایین آن کلافه شده اید به شما مرورگر Dolphin Browser را برای سیستم عامل آندروید پیشنهاد میکنیم . علاوه بر سرعت زیاد مرورگر دلفین میتوان به امنیت آن نیز اشاره کرد با استفاده از این مرورگر میتوانید در تبلت یا تلفن همراه خود چند صفحه از مرورگر یا تاپ را باز کنید و در عین حال کمترین افت سرعت را داشته باشید.با داشتن این مرورگر به راحتی و با سرعت بالا از اینترنت لذت ببرید.این برنامه در از حجم کمی برخوردار است و از امکانات مناسبی بهره می برد.برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

reza بازدید : 292 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار ایستگاه های اینترنتی رادیونرم افزار های جدید برای اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید نیاز خود را رایدئو اینترنتی و جهانی در اندروید خود بر طرف کنید و از کیفیت بالای صدا لذت ببرید؟

آیا به گوش دادن ایستگاه های رادیویی علاقمند هستید؟ آیا دوست دارید اپلیکیشنی را در اختیار داشته باشید تا به کمک آن بتوانید اکثر ایستگاه های رادیویی سراسر جهان را گوش کنید؟ پیشنهاد ما این است که TuneIn Radio را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

TuneIn Radio به شما این امکان را می دهد که قادر باشید انواع برنامه های ورزشی ، گفتوگو ، اخبار و… را از سراسر کشورهای جهان به صورت زنده گوش دهید ! از ۷۰ هزار ایستگاه رادیویی در دستگاه های خود لذت ببرید ! بیش از ۲ میلیون پادکست و برنامه ها و کنسرت های رایگان از طریق اپلیکیشن TuneIn Radio در گوشی ها و تبلت های آندرویدی ! آیا پیش از این هم از این سرویس در وب سایت TuneIn.com استفاده می کردید؟ باید بگوئیم این اپلیکیشن به صورت یکپارچه با وب سایت TuneIn.com عمل می کند و با ورود به حساب کاربری ، می توانید علاقه مندی های خود را نیز مدیریت کنید.

در انتها قصد داریم به ذکر مهم ترین ویژگی نسخه حرفه ای یا Pro بپردازیم. در نسخه حرفه ای اپلیکیشن TuneIn Radio شما قادر هستید به ضبط کامل برنامه های خود بپردازید ! دیگر نگران از دست رفتن برنامه مورد علاقه تان نباشید. اگر هم اکنون امکان گوش دادن آن را ندارید ، می توانید آن را ضبط کرده و در فرصتی دیگر آن را گوش کنید. امیدواریم لذت ببرید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

reza بازدید : 619 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار موزیک پلیر جدید

نرم افزار های رایگان اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و قدرتمند آهنگ ها و موزیک های خود را با بالاترین کیفیت ممکن در اندروید خود پخش کنید و لذت ببرید؟   پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

TTPod نام یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین موزیک پلیر های آندروید است. این نرم افزار با ۱۰ میلیون دانلود ، یکی از پر بازدیدترین اپلیکیشن های مارکت آندروید است. توانایی پخش فرمت های صوتی معروف نظیر MP3,MP4/M4A,WMA,FLAC  و APE – گرافیک داخلی کاربر پسند ، پشتیبانی از Lyric ها ، حالت اشعار شناور و پوسته های فراوان از مهم ترین امکانات این نرم افزار محبوب به شمار می آید.

سازندگان این نرم افزار ، قصد دارند محیطی کاربر پسند را در اختیار کاربران قرار دهند. ممکن است با استفاده از این نرم افزار ، برخی بخش ها را بخواهید تغییر دهید.برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

درباره ما
سلام.امیدوارم از مطالب موجود در این سایت لذت ببرید و بتونید مطلب مورد نظرتون رو در فهرست موضوعات و مطالب سایت پیدا کنید.از شما خواهش میکنم نظر هم بزارید و اگر مطلب مورد نظرتون رو پیدا نکردید در قسمت نظرات بگید تا براتون قرار بدم.اگر هم دوست داشتید در سایت عضو بشید و با این کار از ما حمایت کنید.ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید ؟
    نظر شما درباره ابر فان ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 483
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 826
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,148
  • بازدید ماه : 2,148
  • بازدید سال : 79,734
  • بازدید کلی : 686,036
  • کدهای اختصاصی
    ابر فان
    http://p30up.ir/images/xs5pflzbb8yamwkprmz6.gif