loading...
مجله اینترنتی ابر فان
reza بازدید : 1136 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (1)

 دانلود بازی طناب را ببر اندروید

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب طناب را ببر مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به استقبال سال ۲۰۱۴ بروید؟در این مطلب از سایت ابرفان ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

نسخه HD از بازی طناب را ببر یک بازی رایگان و حرفه ای با بالاترین گرافیک ممکن و سازگاری با تمامی دستگاه های آندرویدی است ، این بازی فوق العاده زیبا و پر طرفار ، تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیون مرتبه از سرتاسر جهان دانلود شده و هم اکنون با تعداد مراحل ۳۷۵ در پیش روی شماست. یک پکیج جدید رسیده است ، هیولای موجود در آن تنها یک درخواست از شما دارد ! سکه ! سکه ها را به اون برسانید ، اما روند بازی به این سادگی ها نیست ! شما باید با بریدن طناب ها ، سکه های آویزان به آنان را به دهان این هیولا برسانید ، در مراحل اولیه ، ضمن آشنایی شما با روند بازی به آرامی سطوح سخت تر را تجربه خواهید کرد ، علاوه بر دریفات سکه ها ، به اشیای مخفی در این بازی دسترسی پیدا کرده و جوایز مختلف را نیز از آنِ خود کنید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به ۱۵ جعبه و ۳۷۵ مرحله مختلف ، گیم پلی نوآورانه ، شخصیت های دوست داشتنی ، گرافیک خیره کننده ، قدرت ها و به روز رسانی های جدید اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 1535 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی مرعه داری و مدیریت کشاورزی

Hay Day1

 آیا از علاقه مندان بازی های مزرعه داری,باغبانی و کشاورزی هستید و می خواهید با دانلود آسان و رایگان این بازی را در اندروید خود داشته باشید؟در این مطلب از سایت ابرفان ، قصد داریم شا کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی جذاب و شاداب آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Hay Day نام یک بازی جدید در زمینه مدیریت مزرعه ای با عشق است که اداره کننده این مزرعه ، باید با علاقه فراوان به محصولات و دستگاه هایی که در اختیار او قرار دارد ، مدیریت آن را به دست گیرد. لطفا توجه داشته باشید که Hay Day یک بازی کاملاً رایگان است ، اما تعداد کمی از آیتم های موجود در بازی قابل خریداری هستند که در صورت نیاز می توانید آنان را خریداری کنید. بازگشت به طبیعت و تجربه های مسالمت آمیز ! زندگی ساده از کار زمین و پرورش جوجه ها، خوک، گاو و گوسفند از مهم ترین مناظری است که در طول این بازی شاهد خواهید بود. در این محل می توانید اسمی از خود به جای بگذارید ، البته بایست پیش از آن فعالیت های بسیاری را انجام دهید. محصولات کشاورزی را برداشت کرده و با مواد اولیه ی آنان یک نانوایی راه اندازی کنید ، با راه اندازی کارخانه های تولید شکر و لبنیات ، می توانید محصولاتی سالم و بی خطر را به دست مردم برسانید ، محصولات خود را در روزنامه ها تبلیغ کرده و از طریق فروش آنان ، سود بالایی را نصیب خود کنید.

reza بازدید : 1086 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی اسکی سواری در اندروید

بازی اسکی

 

آیا می خواهید با دانلود بسیار زیبا و ورزشی مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی شوید و از هیجان بیشتر لذت ببرید؟در این مطلب از سایت ابرفان، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی بسیار هیجانی از نوع ورزشی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شتاب خود را در هنگام پایین آمدن از شیب های بسیار تند افزایش دهید تا بتوانید سرعتی باورنکردنی را در این لحظه تجربه کنید ! حریفان بسیاری در حال تماشای این حرکت شما هستند ، اکنون باید ضمن حفظ تعادل خود ، برترین پرش ممکن در مسابقات را انجام دهید. بازی فوق العاده زیبای Super Ski Jump دارای تورنومنت ها و مراسم های بسیار و بیش از ۲۰ مقام جهانی است که می توانید در هر یک از این حالت ها ، با پشت سر گذاشتن رقیبان ، بهترین عناوین را به خود اختصاص دهید. این بازی نفس گیر و بسیار زیبا ، یک تجربه ی جدید در زمینه آزمایش مهارت پرش و کنترل آیرودینامیک را به نمایش می گذارد که تنها تعداد محدودی از اسکی بازان جهان ، از انجام این ورزش بی باک هستند. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

reza بازدید : 971 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی فوتبال اندروید

بازی فوتبال اندروید

 آیا برای دانلود بازی سرگرم کننده و جالب آماده هستید؟ نظرتان در مورد بازی فوتبال به حالتی بسیار جالب چیست؟ با ما در معرفی Stickman Soccer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

تجربه ای سرگرم کننده در سری بازی های فوتبال با گیم پلی جدید و بسیار خاص ، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب ، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاهاً خنده دار ! بازی کاملاً در سبک بازی های ورزشی فوتبال دنبال می شود ، اما تفاوت عمده ی آن در بازیکنان و فضای جالب این بازی خلاصه می شود. بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال کنید ، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید. شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند. حالت های بازی در ۱۱ مقال ۱۱ و ۴ مقابل ۴ بازیکن خلاصه می شود ، یک فصل کامل برای آغاز رقابتی سخت با سایر تیم ها ، سطوح آسان ، متوسط و سخت ، کنترل های هوشمند و همچنین زمان بندی شده ، ۳۲ تیم مختلف و حالت های دستی و اتوماتیک از مهم ترین ویژگی های این بازی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 355 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جدید ایرانی

بازی اندروید ایرانی

 شاهزاده پارسی بازگشته است ! در این مطلب از سایت ابرفان ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا برای ادامه ی بازی Prince of Persia Classic آمادگی دارید؟ شاهزاده ایرانی نسخه سایه و شعله ادامه حماسه سرگردان همیشگی را تداعی می کند ، شخصیت اصلی بازی این بار باید در کشتی به حماسه آفرینی بپردازد و داستان گذشته خود را به تصویر بکشد. دارای ۱۴ مرحله هیجان انگیز با گرافیک خارق العاده به صورت سه بعدی ، شما می توانید در این بازی به کشف قدرت های جدید بپردازید و با استفاده از تایکتیک های جدید به نابودسازی دشمنان مشغول باشید. گیم پلی فوق العاده و تحسین برانگیز همیشگی سری بازی های شاهزاده پارسی در این نسخه به خوبی به چشم می آید ، شما می توانید برای کنترل شخصیت بازی از کنترلرهای لمسی و یا کنترلرهای مجازی کلاسیک استفاده کنید ، انجام حرکات آکروباتیک و حرکت بر روی دیواره ها و… از مهم ترین ویژگی های این بازی است که هیجان خاصی را به پلیر می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 651 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید ۲۰۱۴

Need for Speed

در این مطلب از سایت ابرفان ، جدیدترین نسخه ۲۰۱۴ از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی ۲۰۱۴ معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند ۵۵۰ مگابایت دانلود دیتا و ۱,۹۰۰ مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 391 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جدید Cut the Rope

http://www.oonternet.com/_panel/upload/content/oonternet-9222275638756.jpeg

پیش نیاز : آندروید ۲,۱  و بالاتر
Cut the Rope را اگر تا به حال در اندروید بازی نکرده اید حتما دانلود کنید و لذت ببرید چرا که کسانی که این بازی را تجربه کرده اند دیگر نمی توانند از این بازی به راحتی دل بکنند!

وقتی برای تلف کردن وجود ندارد!طناب را سریع تر ببرید. بازدید از شش مکان هیجان انگیز از جمله قرون وسطا, رنسانس، کشتی دزدان دریایی، مصر باستان، یونان باستان، و عصر حجر. پس لذت ببرید.

reza بازدید : 281 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی گرافیکی جدید برای اندروید

بازی اندروید

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

ایا می خواهید با یک بازی جنگی جذاب با شیطان ها برای اندروید خود هیجان هایی نفس گیر ایجاد کنید و با شیاطین بجنگید؟

سه مرد روح خود را در راه انتقام از جن ها فدا میکنند.  آن ها برای به دست آوردن قدرت نا محدود برای از بین بردن دی. ها قلب های خون آشام ها را خورده اند و این قلب ها نیرویی در درون آن ها ایجاد کرده است که دیگر هیچ چیز جلو دار آن ها نیست . اما دیو ها فنا نا پذیر است و این تهدیدات برای او کار ساز نیست . آیا شیطان دارای نقط ضعف خاصی میباشد که بتوان آن را نابود کرد؟

تغییرات اخیر در بازی قلب شکن Heart Breaker
افزایش توانایی مهارت
سفارشی سازی طرح کنترل (در منوی گزینه)
رفع برخی از اشکالات ناچیز
تنظیم میزان سختی بازی

reza بازدید : 319 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی فانتزی دوچرخه سواری رایگان

بازی دوچرخه

 پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا شما هم می خواهید در محیط یک بازی فانتزی دوچرخه سواری کنید و محیط جذاب آن لذت ببرید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.

Black Bike Race  یک بازی دوچرخه سواری که در نوع خود بسیار جالب میباشد عنوان این بازی دوچرخه سوار سیاه نام گذاری شده است. شما وظیفه دارید با دوچرخه ی سیاه بر روی طناب هایی که بسیار دشوار طراحی شده اند حرکت کنید و از آن ها عبور کنید . در این بازی کنترل سرعت و دقت در تعادل نیز لحاظ شده است.

ویژگی های بازی Black Bike Race:
گیم پلی بسیار زیبا و جذاب با محیط متفاوت
۳ سطح سختی متفاوت.
نقشه های متعدد و متفاوت .
مانع های مختلف موجود در راه ها.
سطوح بیشتر به زودی!

reza بازدید : 467 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جدید شبیه ساز پرواز 

نرم افزار اندروید

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی پرواز با هواپیما بویینگ را در اندروید خود شبیه سازی کنید و لذت ببرید؟

Flight Simulator Boeing Hawaii یک بازی هواپیمایی جدید  است که وظیفه ی کنترل یک هواپیما را به شما میدهد که با کنترل این وسیله میتوانید قدرت کاپتان بودن خود را افزایش دهید و با اجزای داخلی هواپیما آشنا شوید.

ویژگی های بازی Flight Simulator Boeing Hawaii:
-  دارای ۲ فرودگاه هوایی
- ماموریت های مختلف.
-  استفاده از ابزار ناسا FoilSim 3 برای محاسبه فیزیک هواپیما (واقع گرایانه).
- جهان واقعا بزرگ!
- پرواز در روز و شب!
- قابلیت چرخش دوربین در اطراف هواپیما.

در حال حاضر این بازی در ماموریت تقسیم شده است!
- ماموریت فرود هواپیما
- حمل مسافران به قسمت های مختلف
- پرواز آزاد
- بهبود های صوتی و کنترل.

reza بازدید : 364 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی سه بعدی- فکری جدید 

بازی پارکینگ

 اگر شما هم از طرفداران بازی های فکر هستید و می خواهید در محبط سه بعدی در سیستم عامل اندروید خود ماشین ها را به طور حرفه ای پارک کنید,این بازی را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

Real Truck Parking 3D 1.0.2  یکی از بازی ها سه بعدی زیبا ساخته شده برای پارک ماشین ها در اندروید است. در این بازی، شما می توانید یک نمای کلی از موقعیت خودرو در ۳D دریافت کنید. شما می توانید زاویه دید را با کلیک دکمه دوربین تغییر دهید و کنترل ماشین خود را با پدال چرخ فرمان، شتاب و ترمز داشته باشید.

تغییرات اخیر بازی Real Truck Parking 3D:
اضافه کردن مراحل بیشتر .
اضافه کردن نتیجه ی ستاره ای.
رفع برخی از مشکلات.

reza بازدید : 355 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی عصر یخبندان جدید

بازی جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و دوست داشتنی لذت یک بازی متفاوت را در اندروید خود تجربه کنید و لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
بازی Ice Age Village عصر یخبندان همان بازی که قبلا کارتون آن از طرفداران زیادی برخوردار بوده  و هست . هم اکنون نسخه جدیدی از بازی عصر یخبندان را برای آندروید آماده کرده ایم که در این بازی به تمام فضا های انیمیشن میتوانید سر بزنید و از بازی و محیط ان لذت ببرید.در این ورژن از بازی گرافیک بهبود یافته و داستان  بازی نیر قوی تر شده است.پیشنهاد میکنیم این بازی پر طرفدار را از دست ندهید.

reza بازدید : 427 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی خوک های بد اندروید

بازی اندروید

ایا تا به حال سری بازی های معروف خوک های بد را در کامپیوتر و اندروید تجربه کرده اید و از این بازی سرگرم کننده لذت برده اید؟

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Bad Piggies 1.4.0 ورژن جدید و آخر بازی خوک های بد برای اندروید است.در این نسخه ۳۰ مرحله ی جذاب و باور نکردنی با گرافیک بسیار زیبایی اضافه شده است.لازم به ذکر است که این بازی توسط سازگان بازی معروف انگری بردز ساخته شده است و در سال ۲۰۱۲ برنده ی بهترین بازی موبایل شده است.با ۱۴۰ مرحله ی جذاب بازی خوک های بد که هر کدام از محیطی متفاوت اجرا شده است می توانید تا مدت ها سرگرم شوید.

برخی از ویژگی های بازی Bad Piggies 1.4.0:

– دارای ۱۴۰ مرحله ی جذاب

– ازاد شدن ۳۶ مرحله قفل شده وقتی شما سه ستاره شوید

– آپدیت رایگان بازی

– دارای ۳۶ ابزار متفاوت برای درست کردن واگن ها و …

reza بازدید : 365 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی بازی جنگی زامبی ها

بازی های اندروید

 آیا تا به حال نام بازی زامبی ها را شنیده اید و از این بازی جنگی , خشن و البته در سبک های مخلف لذت برده اید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است. پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر مبارزه ای از جنس بقا که در این بازی شما برای نجات بشریت از دست زامبی ها تمام تلاش خود را به کار خواهید گرفت . این بازی جنگ جهانی زامبی ها را به نمایش میکشد. گسترش ویروس , آتش سوزی و افراد آلوده خطر را افزایش می دهد. با وحشت بسیار، جامعه به سرعت از هم پاشیده شده و دولت کنترل را از دست داده است. در حال حاضر، بازماندگان که آلوده نشده اند در پشت خط دفاعی شما برای بقا نفس میکشند.این آخرین ایستگاه بشریت است!شما میتوانید با ۱۲۶ مرحله و ۲۱ صحنه در این ماجراجویی مردم جهان را نجات دهید . استفاده از تمام مهارت های خود برای نابودی زامبی ها, آیا میتوانید بشریت را از زامبی ها و آلودگی رها سازید؟

reza بازدید : 408 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی انگری بردز ورژن جدید و کامل

بهترین بازی های اندروید

حتما تا به حال نام بازی انگری بردز را شنیده اید و آن را در کامپیوتر و اندروید خود تجربه کرده اید.این بار پیشنهاد ویژه ما دانلود بازی انگری بردز ریو است.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Rio 1.7.0 اخرین نسخه از این بازی ارائه شده برای سیستم عامل اندروید است.در این بازی تخم های پرندگان توسط خوک ها ربوده شده و آن ها را به ریو منتقل کرده اند.اکنون وظیفه شماست تا به ریو بروید و همه ی تخم های خود را نجات دهید.در این بازی چندین نوع پرنده برای شلیک به خوک ها در اختیار شما قرار دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارد و شما باید با استفاده از هوش خود از ان ها به نحو احسنت استفاده کنید.در واقع می توان بازی پرندگان خشمگین را نوعی بازی فکری نسل جدید با گرافیک شاد و دوست داشتنی دانست که طرفدان میلیونی در سرار جخان دارد.

reza بازدید : 461 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی با کیفیت HD

بهترین بازی های اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های جدید و زیبای اندروید هستید و می خواهید خلبانی هواپیما جنگی را را تجربه کنید, این بازی را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

اگر قادر به خلبانی و جنگندگی در هوا هستید این بهترین بازی شناخته شده طی چند ماه اخیر برای آندروید میباشد که یک مبارزه و خلبانی در هوا را برای شما فراهم کرده است. دشمن نیز از قدرت بالایی برخوردار است اما ویژگی های شما برای بازی از قبیل بهبود سلاح های متنوع, دارا بودن سیستم رادار ,محیط های باز و واضح بازی ,سلاح ها و بدنه ی هواپیما و موشک شما طوری طراحی شده است که توانایی مبارزه های طولانی را دارا است از دیگر ویژگی  های برجسته این بازی میتوان به گرافیک HD آن اشاره کرد همچنین میتوان این بازی را به صورت آنلاین و با دوستان خودتان اجرا کنید.

reza بازدید : 329 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین جدید 

بازی ماشین اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های ماشینی هستید و می خواهید از مسابقات رالی سرعت در اندروید خود لذت ببرید این بازی را برای دانلود انتخاب کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

UrbanChaser یک بازی مسابقه ای متفاوت می باشد که در این بازی علاوه بر مسابقه و کسب عنوان اولی میتوانید برای کسب پول مسابقه دهید و پول های زیادی را کسب کنید. این امتیازات در مراحل بعدی به کمک شما خواهند آمد. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک واقع بینانه ی آن و همچنین مسیر های پیچ در پیچ و متفاوت اشاره کرد. در این مسیر ها حریفان میتوانند به خوبی رانندگی کنند و فقط استفاده به موقع از نیتروژن میتواند به کمک شما بیایید.

reza بازدید : 351 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (1)

 دانلود بازی با کیفیت hd

بازی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی جدید و بسیار زیبا مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از بازی کردن لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Fox Dash HD یک بازی متفاوت می باشد که نظیر آن حتی برای بازی های کامپیوتری کم تر یافت میشود . در این بازی شما نقش یک روباه را در جنگل ایفا میکنید . این بازی به صورتی مرحله ای میباشد و به این گونه است که هر قدر سرعت عمل شما در هر مرحله بیشتر باشد و بتوانید در زمانی کمتری به وسیله ی روباه مرحله را طی کنید از امتیازی بیشتری بر خوردار میششوید . این بازی در محیط های گوناگون اجرا میشود و موانع زیادی سد راه گرگ میشود که باید با تمرکز بر روی آن ها در کمترین مدت زمان آن ها را از پیش روی بردارید تا بتوانید از جنگل به راحتی جان سالم به در ببرید.

reza بازدید : 257 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی مرد عنکبوتی ورژن جدید

بازی های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی جذاب و جدید مرد عنکبوتی ( اسپایدرمن) مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آماده نقش آفرینی در بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز باشید ! تاریخچه و نقش آفرینی های شخصیت معروف مرد عنکبوتی را در تبلت های و اسمارت فون های آندرویدی خود تکرار کنید ، در داخل شهری که پر از باندهای خطرناک است ، مرد عنکبوتی باید شهر را از خطرات ایجاد شده از سوی آنان حفظ کند. حالت بازی به صورت کامل ۳ بعدی طراحی گردیده ، به کمک مهارت های دیدنی مرد عنکبوتی شما می توانید شهر را از خطرات پیش رویتان نجات دهید.

توجه داشته باشید برای نصب و اجرای The Amazing Spider-Man نیازمند ۲ گیگابایت فضای خالی در دستگاه هستید !

بازی معروف مرد عنکبوتی شگفت انگیز با ۲۵ مرحله هیجانی ، شما کاربران عزیز را با حال و هوای فیلم رسمی این بازی بیشتر آشنا می کند. مهارت های دوست داشتنی شخصیت محبوب این بازی ، مانند پرش و بالا رفتن از ساختمان ها ، هیجان خاصی را به شخصی بازی کننده می دهد. در این بازی به صورت آزادانه در شهر نیویورک هستید ، در ۵ بخش کلی پارک مرکزی، کسب و کار، مرکز شهر، اسکله و مسکونی امکان اجرای مأموریت ها و مهارت های خود را دارید. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 369 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی گربه سخن گو اندروید

بازی های اندروید

 

آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 2 را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره ۱ در گوگل پلی استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 409 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی پرندگان خشمگین ورژن جدید

بهترین های اندروید

 

آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از ۳۰ شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.

reza بازدید : 315 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ماشین

بازی ماشین جددی اندروید

 

آیا برای یک بازی مسابقات اتومبیل رانی با هیجان بسیار بالا آمادگی دارید؟ در این مطلب از سایت ابر فان ، قصد داریم جدیدترین نسخه از بازی Real Racing 3 را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Real Racing 3 مجموعه ای جدید و استاندارد در سری بازی های اتومبیل رانی با هیجان بسیار بالا است ، انجام مسابقات مختلف در این بازی بسیار باور نکردنی است ، تجربه ای جدید و حرفه ای در بازی های معروف اتومبیل رانی در مسابقات واقعی ۳ ! بازی مسابقات واقعی ۳ یکی از بازی های فوق العاده با کیفیت با جزئیات دقیق در طول تمامی مسابقات است ، دقت کنید که برای اجرای این بازی ، حداقل ۱٫۲ گیگابایت فضای خالی در نظر گرفته باشید. این بازی دارای مجموعه ای از موزیک های دارای مجوز رسمی بوده که هیجان خاصی را در حین بازی به پلیر می دهند ، شبکه ای از اتومبیل های روز دنیا که به ۲۲ عدد گسترش یافته اند که تعداد دقیق آنان به ۵۵ عدد می رسند که از جمله آنان می توانیم به Porsche, Lamborghini, Dodge, Bugatti و Audi اشاره کنیم. از دیگر امکانات این بازی ، می توان به قابلیت بازی چند نفره اشاره کرد ، حال می توانید به سادگی با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کنید و این هیجان را با آنان به اشتراک بگذارید. بنابراین با تکنولوژی TSM شما قادر هستید در هر زمان و مکانی ، با تمامی افراد در تمامی نقاط دنیا به بازی های چند نفره بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 279 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی کم حجم و زیبا 

کم حجم ترین بازی های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و کم حجم مدت ها در گوشی اندرویدی خودتون سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۴,۰ و بالاتر
Fruit Ninja vs Skittles میوه نینجا  بازی که رویاها را به حقیقت می پیوندند و افسانه ها ساخته می شوند . واژه ها نمی توانند توصیف این بازی هیرت آور را برای شما بازگو کنند.
استفاده از فن شمشیر در بازی استادانه میوه نینجا برای بریدن میوه ها میباشد، افزایش دقت خود را چند برابر و صفحه نمایش پر از شادی و سرخوشی.از اهداف شما یعنی میوه های خوشمزه و از تمام زاویه ها و بمب های مزاحم مطمئن شوید که بر روی صفحه ظاهر نشوند. در واقع میوه ها را میتوانید با لمس بر روی مانیتور بریده و از آن ها امتیاز بدست آورید و در مقابل اگر در میان میوه ها بمب ها را با انگشت خود لمس کنید از شما کسر امتیاز خواهد شد. در این بازی در هر زمان کمتری که بتوانید بیشترین امتیازات را به دست آورید میتوانید رکورد دار شوید. پس دقت و سرعت را سرلوحه کار خود در بازی قرار دهید.

reza بازدید : 225 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی موتور سواری

بازی موتور اندروید

 

آیا به انجام یک موتور سواری با هیجان بسیار بالا در دستگاه های آندرویدی خود علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم نهایت لذت و هیجان را در بازی Trial Xtreme از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی کنید ، با دوستان خود به رقابت بپردازید ، پیروز شوید ! Trial Xtreme با بیش از ۵۰ میلیون ، همیشه سطح بالای نمودارهای پرطرفدارترین اپلیکیشن های آندرویدی را به خود اختصاص داده است ، توانایی تغییر دادن دکمه های کنترلی از بخش تنظیمات ، در نسخه سوم بازی Trial Xtreme ویژگی های جدید این بازی نفس را در سینه های شما حبس می کند. بیش از ۹۶ زمین مختلف برای انجام مسابقات هیجان انگیز و رقابت سخت با دوستان شما ! شما باید با دقت فراوان کنترل وسیله خود را نگه دارید تا از افتادن در آب های کنار جاده و برخورد به موانع مسیر بگذرد. مسابقات مختلف را پشت سر بگذارید تا مهارت خود را در زمینه انجام مسابقات نفس گیر خیابانی به رخ همگان بکشید. از دیگر قابلیت های این بازی هیجان انگیز این است که می توانید موتور خود را با کسب ارتقا دهنده ها مطابق با میل خود تغییر ظاهر دهید و آن را متناسب با سلیقه خود آماده مسابقات آینده کنید. همچنین می توانید با به اشتراک گذاری رکوردهای خود در شبکه های اجتماعی ، دوستان خود را نیز به انجام یکی از این مسابقات دعوت کنید.

reza بازدید : 289 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
داتلود بازی زیبا واسپرت تنیس Cross Court Tennis - قسمت دوم از سری بازی های مسابقات تنیس با کیفیت بیشتر برای اندروید که یکی از بازی های اسپرت تنیس میباشد با لیبل های جهانی و 35 تنیسور و مسابقات قهرمانی میباشد واولین بازی تنیس سه بعدی برای گوشی های شما عرضه شده است.دانلود در ادامه مطلب..


دانلود Cross Court Tennis بازی زیبای تنیس برای گوشی های اندروید

reza بازدید : 329 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی رایگان بمب گذاری

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جذاب مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به یک بمب گذار حرفه ای تبدیل شوید؟ذانلود در ادامه مطلب...

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

در این بازی باید با قرار دادن بمب ها از برج های خود محافظت کنید و با قرار دادن و همان ها در مسیر های مختلف دشمن را از پای دراورید تا بتوانید قلعه های زیادی به دست آورید و برج ها دشمنان را نابود کنید. در طول مسیر کتیبه ها به شما راه نمایی های زیادی می کنند .این بازی در مسیر های گوناگون طراحی شده است و شما میتوانید از این بازی لذت فراوان ببرید.

ویژگی های بازی Towers of Chaos:
- دارای ۲۰ سطوح  مختلف همراه موسیقی متن جذاب
- ۱۵ کتیبه جادویی برای ارتقاء برج های خود
- ۱۰ کتیبه پنهان
- ۴ برج مختلف با توانایی های سحر و جادو
- ۳ سلاح های مرگبار ویژه
- ۳ سطح دشواری
- دعوت دوستان و دریافت پاداش

reza بازدید : 343 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه دوستان

بازی جدید اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی جدید و جذاب پرندگان خشمگین ورژن دوستان مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟دانلود در ادامه مطلب...

پیش نیاز :  اندروید ۲٫۲ و بالاتر

همانگونه که شاهد بودید ، در ماه های گذشته شاهد یکی دیگر از به روز رسانی های عظیم در سری بازی های پرندگان عصبانی بودیم. این بار پرندگان عصبانی نسخه دوستان ، با ویژگی هایی جدید و جذابیت های خاص ، قصد دارد طرفداران خود را مجدداً مدت ها پای دستگاه های خود سرگرم کند. مسابقات جدید با سطوح مختلف ، هر هفته در دستگاه های شما ! بر سر جایزه های طلائی ، نقره ای و برنزی با دوستان خود به رقابت بپردازید ، می توانید دوستان خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به بازی فراخوانی کنید. ۴ قدرت جدید و جالب در هر مرحله برای شما ، جوایز روزانه و همگام سازی خودکار با بازی در اکانت فیسبوک !

در نسخه دوستان از بازی پرندگان خشمگین ، شرکت Revio قصد دارد شما و دوستان خود را به بازی فراخوانی کند ، شما می توانید در این بازی هیجان انگیز ، با دوستان خود به رقابت بپردازید. آیا در این رقابت ها برنده جوایز برنزی می شوید یا نقره ای؟ یا شاید هم طلائی ! با اتصال به اینترنت و بازی آنلاین Angry Birds Friends ، دیگر با دوستان خود می توانید اوقات فراغت خود را حتی از راه دور با یکدیگر سپری کنید. در این بازی رایگان می توانید با دوستان فیسبوکی خود به نبرد با خوک ها بپردازید و با کسب جوایز مختلف ، دست آوردهایتان را به رخ دیگران بکشید ! ویژگی آنلاین این بازی این امکان را فراهم می کند که در هر کجای دنیا که باشید ، تورنومنت جاری را از ادامه ی آن انجام دهید. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 445 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ماشین سواری

بازی های ماشین

آیا می خواهید با بازی ماشین سواری حرفه ای مسابقه سرعت از سرعت بالای ماشین خود لذت ببرید و مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر
Redline Rush یک بازی بسیار جذاب و پر مخاطب اتومبیل رانی میباشد که توانسته است با گرافیک بالا خود و امکانات زیاد خود را از رقبای خود پیشی بگیرد.در این بازی علاوه بر مسابقه دادن با رقبای خود ماشین های پلیس با سرعت بالا را نیز در پیش رو دارید که مزاحمت زیادی را برای شما ایجاد میکنند ولی با وجود نیتروژن هایی که در اختیار شما قرار داده میشود میتوانید آن ها را از پیش روی بردارید.از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به جاده های مختلف و ماشین های متفاوت با سرعت های بالا اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا و هیجانی را که از گرافیک بالایی برخوردار میباشد را از سایت ابر فان دریافت نمایید.

reza بازدید : 466 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی زیبای اتوبوس سواری

بهترین بازی های اندروید

 ایا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و زیبا Bus Simulator راننده اتوبوس شوید و از شبیه سازی این بازی در اندروید خود لذت ببرید؟دانلود در ادامه مطلب...

تجربه رانندگی اتوبوس به صورت کاملاً طبیعی ! بله درست متوجه شدید ! در این مطلب از سایت ابر فان، بازی جدیدی را به صورت سه بعدی برایتان آماده کرده ایم که در آن رانندگی اتوبوس برایتان شبیه سازی شده و تجربه ای جدید در رانندگی را کسب خواهید کرد !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما به رانندگی وسایل نقلیه سنگین علاقمند هستید؟ در این بازی شما به یک راننده اتوبوس تبدیل می شود ! گیم پلی چالش برانگیز ، کنترل های دقیق و حساب شده در این بازی ، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. شما باید در این بازی بهترین رانندگی اتوبوس را انجام دهید و در صورت تمایل رکوردها و مهارت های خود را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شبیه سازی رانندگی اتوبوس به صورت ۳ بعدی اولین بازی رایگان در آندروید مارکت با این موضوع است. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به فیزیک بسیار طبیعی اتوبوس ها ، سیستم ترافیک اتوبوس ها ، اتوبوس های مختلف ، محل های مختلف برای رانندگی ، آسیب های طبیعی ، اضافه شدن مراحل جدید به صورت مداوم و همچنین کنترل های کامل و مناسب اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 463 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جذاب پرتاب حلقه ها

بهترین بازی های اندروید

آیا شما هم می خواهید با دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده تا مدت ها سرگرم شوید و از لذت یک بازی گرافیکی کامل را تجربه کنید.دانلود در ادامه مطلب...

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

Carnival Toss 3D یک بازی بسیار سرگرم کننده و محبوب می باشد که میتواند ساعت ها شما را پای تلفن همراه یا تبلت خود نگاه دارد. در این بازی شما حلقه را به سمت بطری  پرتاب میکنید. شما ۳ بطری را در فاصله ی معین پیش روی خود دارید. شما باید با دقت با مدیریت زاویه حلقه مطمین شوید که حلقه در بطری ها قرار میگیرد همچنین مقدار شتاب و قدرت پرتاب حلقه به سمت بطری ها میتواند بسیار مهم باشد. این کار نیاز به تمرین دارد.یک بازی چالش برانگیز را برای شما به ارمغان می آورد. آیا شما آماده برای سرگرمی نامحدود هستید؟

ویژگی ها ی بازی بازی Carnival Toss 3D:
تضمین کننده تفریح و سرگرمی شما
. چالش های نامحدود
. نیروی شاخص و شاخص زاویه برای کمک به شما برای پرتاب
. به اشتراک گذاشتن پیشرفت با دوستان در فیس بوک
. سکه پاداش موفقیت شما میباشد

reza بازدید : 324 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 دانلود فیفا ۲۰۱۴ ورژن اصلی برای اندروید fifa 14

بازی فیفا اندروید

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا ۲۰۱۴ خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟دانلود در ادامه مطلب...

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

فیفا ۱۴ می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه ۲۰۱۴ سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که ۱٫۳۵ گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای ۳۳ لیگ ، ۶۰۰ تیم مختلف و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه ۳۴ استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !

reza بازدید : 465 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جدید اسکیت برد

بازی اسکیت

 اگر از علاقه مندان بازی های اندرویدی هستید و می خواهید از ورزش اسکیت برد در گوشی خود لذت ببرید این بازی را در ادامه مطلب دانلود کنید.

پییش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

برای اولین بار درابر فان ! اولین بازی اسکیت برد با طول بسیار بلند ! اگر شما هم طرفداران سری بازی های Hockey Nations و Football Kicks هستید ، پیشنهاد می کنیم بازی اسکیت سواری جدید Downhill Xtreme را از دست ندهید. انجام مسابقات هیجان انگیز در خیابان های شهر به همراه موزیک های معروف که میزان هیجان موجود در بازی را چندین برابر می کند. گرافیک بالا و انجام بازی به صورت ۳ بعدی و مناسب ترین گیم پلی بر روی انواع گوشی ها و تبلت های آندرویدی از مهم ترین نکات قابل تحسین در این بازی هستند. در انجام اولین مسابقات می توانید با هوش مصنوعی و یا همان حالت کامپیوتری بازی به رقابت بپردازید ، در حالت حرفه ای شما قادر هستید با افراد واقعی در سراسر جاهن به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 275 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جنگی و کم حجم

بازی های اندروید

 آیا می مایل هستید با دانلود بازی زیبا و جنگی سربازان نخبه ,نبرد واقعی را با اسلحه های مختلف تجربه کنید و از ماموریت های خود لذت ببرید؟

پیش نیاز :  آندروید ۲,۱ و بالاتر

WarCom: Genesis: منابع هسته ای در جهان در حال فعالیت هستند، سیاره زمین یک جنگ بزرگ را پیش روی دارد.در این بازی نقش هدایت ۴ سرباز با هوش و در عین حال مبارز را به دوش میکشید که در واقع یک تیم نخبگان را تشکیل میدهند که فقط برای ماموریت خطرناک دست به کار می شوند، و شما جدید ترین و قوی ترین عضو آن هستید. نام شخصیت اصلی بازی HellHawks است.در این بازی انواع اسلحه ها را بر روی دیوار روبه رو در اختیار دارید و میتوانید به دلخواه آن ها را انتخاب کنید.

ویژگی های بازی WarCom: Genesis:
• دارای جلوه های ویژه دیدنی و جذابدر محیط گرافیکی بازی
• دارا بودن ۶۰ ماموریت ویژه
• ۴ کاراکتر منحصر به فرد
• گرافیک عالی بازی
• سه بعدی بودن محیط بازی
• کسب ده ها مدال در طی بازی

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

reza بازدید : 375 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ماشین سواری آسفالت ۸

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی آسفالت ۸ لذت ماشین سواری حرفه ای را در اندروید را تجربه کنید و از کیفیت بالای بازی شگفت زده شوید؟

در این مطلب از سایت ابرفان ، جدیدترین نسخه از بازی معروف و محبوب کمپانی گیم لافت را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. همانطور که می دانید ، هر ساله کمپانی Gameloft چندین عنوان از بازی های خود را منتشر می کند که با انتشار هر یک از آنان ، تا مدت زیادی این عناوین در لیست پر فروش ترین ها و پرطرفدارترین ها قرار دارند. سرانجام پس از مدت ها انتظار و انتشار تیزرها و تصاویر مختلف از سری جدید بازی های آسفالت ، در نهایت شاهد عرضه رسمی بازی فوق العاده Asphalt 8: Airborne برای دستگاه های iOS و آندرویدی هستیم.

پرطرفدارترین بازی مسابقاتی و رقابتی در تاریخ آندروید ! بیش از ۴۷ اتومبیل قدرتمند از برندهای مختلف تولید کننده اتومبیل که بالای ۸۰ درصد از آنان از جدیدترین ها هستند. مدل های جدید و لوکس نظیر Lamborghini Veneno, Bugatti Veyron, Ferrari FXX و Pagani Zonda R نیز در این نسخه به چشم می آیند ! لذت رانندگی با این خودروهای لوکس و خارق العاده در سری بازی های آسفالت تکرار نشدنی هستند. صداهای جدید و هیجان انگیز در موتور خودروهای مختلف ، به گونه ای است که رانندگی با هر خودرو ، احساس فوق العاده ای را به پلیر می دهد. از امکانات جدید در نسخه هشتم از سری بازی های آسفالت می توان به امکان انجام مانورهای مختلف در حالت پرش با خودروها اشاره کرد ! اضافه شدن محل های جدید برای رانندگی و انجام مسابقات نفس گیر نظیر : Venice, French Guiana, Iceland ،  Nevada Desert و… به همراه ۹ آپشن مختلف برای انجام بازی ها و تورنومنت ها ، از دیگر ویژگی های Asphalt 8: Airborne هستند. امیدواریم لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

reza بازدید : 370 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید....

درباره ما
سلام.امیدوارم از مطالب موجود در این سایت لذت ببرید و بتونید مطلب مورد نظرتون رو در فهرست موضوعات و مطالب سایت پیدا کنید.از شما خواهش میکنم نظر هم بزارید و اگر مطلب مورد نظرتون رو پیدا نکردید در قسمت نظرات بگید تا براتون قرار بدم.اگر هم دوست داشتید در سایت عضو بشید و با این کار از ما حمایت کنید.ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید ؟
    نظر شما درباره ابر فان ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 483
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 826
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,119
  • بازدید ماه : 2,119
  • بازدید سال : 79,705
  • بازدید کلی : 686,007
  • کدهای اختصاصی
    ابر فان
    http://p30up.ir/images/xs5pflzbb8yamwkprmz6.gif