loading...
مجله اینترنتی ابر فان
reza بازدید : 461 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جدید شبیه ساز پرواز 

نرم افزار اندروید

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی پرواز با هواپیما بویینگ را در اندروید خود شبیه سازی کنید و لذت ببرید؟

Flight Simulator Boeing Hawaii یک بازی هواپیمایی جدید  است که وظیفه ی کنترل یک هواپیما را به شما میدهد که با کنترل این وسیله میتوانید قدرت کاپتان بودن خود را افزایش دهید و با اجزای داخلی هواپیما آشنا شوید.

ویژگی های بازی Flight Simulator Boeing Hawaii:
-  دارای ۲ فرودگاه هوایی
- ماموریت های مختلف.
-  استفاده از ابزار ناسا FoilSim 3 برای محاسبه فیزیک هواپیما (واقع گرایانه).
- جهان واقعا بزرگ!
- پرواز در روز و شب!
- قابلیت چرخش دوربین در اطراف هواپیما.

در حال حاضر این بازی در ماموریت تقسیم شده است!
- ماموریت فرود هواپیما
- حمل مسافران به قسمت های مختلف
- پرواز آزاد
- بهبود های صوتی و کنترل.

reza بازدید : 359 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی سه بعدی- فکری جدید 

بازی پارکینگ

 اگر شما هم از طرفداران بازی های فکر هستید و می خواهید در محبط سه بعدی در سیستم عامل اندروید خود ماشین ها را به طور حرفه ای پارک کنید,این بازی را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

Real Truck Parking 3D 1.0.2  یکی از بازی ها سه بعدی زیبا ساخته شده برای پارک ماشین ها در اندروید است. در این بازی، شما می توانید یک نمای کلی از موقعیت خودرو در ۳D دریافت کنید. شما می توانید زاویه دید را با کلیک دکمه دوربین تغییر دهید و کنترل ماشین خود را با پدال چرخ فرمان، شتاب و ترمز داشته باشید.

تغییرات اخیر بازی Real Truck Parking 3D:
اضافه کردن مراحل بیشتر .
اضافه کردن نتیجه ی ستاره ای.
رفع برخی از مشکلات.

reza بازدید : 349 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی عصر یخبندان جدید

بازی جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و دوست داشتنی لذت یک بازی متفاوت را در اندروید خود تجربه کنید و لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
بازی Ice Age Village عصر یخبندان همان بازی که قبلا کارتون آن از طرفداران زیادی برخوردار بوده  و هست . هم اکنون نسخه جدیدی از بازی عصر یخبندان را برای آندروید آماده کرده ایم که در این بازی به تمام فضا های انیمیشن میتوانید سر بزنید و از بازی و محیط ان لذت ببرید.در این ورژن از بازی گرافیک بهبود یافته و داستان  بازی نیر قوی تر شده است.پیشنهاد میکنیم این بازی پر طرفدار را از دست ندهید.

reza بازدید : 424 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی خوک های بد اندروید

بازی اندروید

ایا تا به حال سری بازی های معروف خوک های بد را در کامپیوتر و اندروید تجربه کرده اید و از این بازی سرگرم کننده لذت برده اید؟

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Bad Piggies 1.4.0 ورژن جدید و آخر بازی خوک های بد برای اندروید است.در این نسخه ۳۰ مرحله ی جذاب و باور نکردنی با گرافیک بسیار زیبایی اضافه شده است.لازم به ذکر است که این بازی توسط سازگان بازی معروف انگری بردز ساخته شده است و در سال ۲۰۱۲ برنده ی بهترین بازی موبایل شده است.با ۱۴۰ مرحله ی جذاب بازی خوک های بد که هر کدام از محیطی متفاوت اجرا شده است می توانید تا مدت ها سرگرم شوید.

برخی از ویژگی های بازی Bad Piggies 1.4.0:

– دارای ۱۴۰ مرحله ی جذاب

– ازاد شدن ۳۶ مرحله قفل شده وقتی شما سه ستاره شوید

– آپدیت رایگان بازی

– دارای ۳۶ ابزار متفاوت برای درست کردن واگن ها و …

reza بازدید : 354 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی بازی جنگی زامبی ها

بازی های اندروید

 آیا تا به حال نام بازی زامبی ها را شنیده اید و از این بازی جنگی , خشن و البته در سبک های مخلف لذت برده اید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است. پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر مبارزه ای از جنس بقا که در این بازی شما برای نجات بشریت از دست زامبی ها تمام تلاش خود را به کار خواهید گرفت . این بازی جنگ جهانی زامبی ها را به نمایش میکشد. گسترش ویروس , آتش سوزی و افراد آلوده خطر را افزایش می دهد. با وحشت بسیار، جامعه به سرعت از هم پاشیده شده و دولت کنترل را از دست داده است. در حال حاضر، بازماندگان که آلوده نشده اند در پشت خط دفاعی شما برای بقا نفس میکشند.این آخرین ایستگاه بشریت است!شما میتوانید با ۱۲۶ مرحله و ۲۱ صحنه در این ماجراجویی مردم جهان را نجات دهید . استفاده از تمام مهارت های خود برای نابودی زامبی ها, آیا میتوانید بشریت را از زامبی ها و آلودگی رها سازید؟

reza بازدید : 400 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی انگری بردز ورژن جدید و کامل

بهترین بازی های اندروید

حتما تا به حال نام بازی انگری بردز را شنیده اید و آن را در کامپیوتر و اندروید خود تجربه کرده اید.این بار پیشنهاد ویژه ما دانلود بازی انگری بردز ریو است.

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Angry Birds Rio 1.7.0 اخرین نسخه از این بازی ارائه شده برای سیستم عامل اندروید است.در این بازی تخم های پرندگان توسط خوک ها ربوده شده و آن ها را به ریو منتقل کرده اند.اکنون وظیفه شماست تا به ریو بروید و همه ی تخم های خود را نجات دهید.در این بازی چندین نوع پرنده برای شلیک به خوک ها در اختیار شما قرار دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارد و شما باید با استفاده از هوش خود از ان ها به نحو احسنت استفاده کنید.در واقع می توان بازی پرندگان خشمگین را نوعی بازی فکری نسل جدید با گرافیک شاد و دوست داشتنی دانست که طرفدان میلیونی در سرار جخان دارد.

reza بازدید : 457 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی با کیفیت HD

بهترین بازی های اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های جدید و زیبای اندروید هستید و می خواهید خلبانی هواپیما جنگی را را تجربه کنید, این بازی را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

اگر قادر به خلبانی و جنگندگی در هوا هستید این بهترین بازی شناخته شده طی چند ماه اخیر برای آندروید میباشد که یک مبارزه و خلبانی در هوا را برای شما فراهم کرده است. دشمن نیز از قدرت بالایی برخوردار است اما ویژگی های شما برای بازی از قبیل بهبود سلاح های متنوع, دارا بودن سیستم رادار ,محیط های باز و واضح بازی ,سلاح ها و بدنه ی هواپیما و موشک شما طوری طراحی شده است که توانایی مبارزه های طولانی را دارا است از دیگر ویژگی  های برجسته این بازی میتوان به گرافیک HD آن اشاره کرد همچنین میتوان این بازی را به صورت آنلاین و با دوستان خودتان اجرا کنید.

reza بازدید : 318 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی ماشین جدید 

بازی ماشین اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های ماشینی هستید و می خواهید از مسابقات رالی سرعت در اندروید خود لذت ببرید این بازی را برای دانلود انتخاب کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

UrbanChaser یک بازی مسابقه ای متفاوت می باشد که در این بازی علاوه بر مسابقه و کسب عنوان اولی میتوانید برای کسب پول مسابقه دهید و پول های زیادی را کسب کنید. این امتیازات در مراحل بعدی به کمک شما خواهند آمد. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک واقع بینانه ی آن و همچنین مسیر های پیچ در پیچ و متفاوت اشاره کرد. در این مسیر ها حریفان میتوانند به خوبی رانندگی کنند و فقط استفاده به موقع از نیتروژن میتواند به کمک شما بیایید.

reza بازدید : 348 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (1)

 دانلود بازی با کیفیت hd

بازی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی جدید و بسیار زیبا مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از بازی کردن لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Fox Dash HD یک بازی متفاوت می باشد که نظیر آن حتی برای بازی های کامپیوتری کم تر یافت میشود . در این بازی شما نقش یک روباه را در جنگل ایفا میکنید . این بازی به صورتی مرحله ای میباشد و به این گونه است که هر قدر سرعت عمل شما در هر مرحله بیشتر باشد و بتوانید در زمانی کمتری به وسیله ی روباه مرحله را طی کنید از امتیازی بیشتری بر خوردار میششوید . این بازی در محیط های گوناگون اجرا میشود و موانع زیادی سد راه گرگ میشود که باید با تمرکز بر روی آن ها در کمترین مدت زمان آن ها را از پیش روی بردارید تا بتوانید از جنگل به راحتی جان سالم به در ببرید.

reza بازدید : 255 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی مرد عنکبوتی ورژن جدید

بازی های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود بازی جذاب و جدید مرد عنکبوتی ( اسپایدرمن) مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آماده نقش آفرینی در بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز باشید ! تاریخچه و نقش آفرینی های شخصیت معروف مرد عنکبوتی را در تبلت های و اسمارت فون های آندرویدی خود تکرار کنید ، در داخل شهری که پر از باندهای خطرناک است ، مرد عنکبوتی باید شهر را از خطرات ایجاد شده از سوی آنان حفظ کند. حالت بازی به صورت کامل ۳ بعدی طراحی گردیده ، به کمک مهارت های دیدنی مرد عنکبوتی شما می توانید شهر را از خطرات پیش رویتان نجات دهید.

توجه داشته باشید برای نصب و اجرای The Amazing Spider-Man نیازمند ۲ گیگابایت فضای خالی در دستگاه هستید !

بازی معروف مرد عنکبوتی شگفت انگیز با ۲۵ مرحله هیجانی ، شما کاربران عزیز را با حال و هوای فیلم رسمی این بازی بیشتر آشنا می کند. مهارت های دوست داشتنی شخصیت محبوب این بازی ، مانند پرش و بالا رفتن از ساختمان ها ، هیجان خاصی را به شخصی بازی کننده می دهد. در این بازی به صورت آزادانه در شهر نیویورک هستید ، در ۵ بخش کلی پارک مرکزی، کسب و کار، مرکز شهر، اسکله و مسکونی امکان اجرای مأموریت ها و مهارت های خود را دارید. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 48

درباره ما
سلام.امیدوارم از مطالب موجود در این سایت لذت ببرید و بتونید مطلب مورد نظرتون رو در فهرست موضوعات و مطالب سایت پیدا کنید.از شما خواهش میکنم نظر هم بزارید و اگر مطلب مورد نظرتون رو پیدا نکردید در قسمت نظرات بگید تا براتون قرار بدم.اگر هم دوست داشتید در سایت عضو بشید و با این کار از ما حمایت کنید.ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید ؟
    نظر شما درباره ابر فان ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 483
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 7,649
  • بازدید سال : 54,781
  • بازدید کلی : 661,083
  • کدهای اختصاصی
    ابر فان
    http://p30up.ir/images/xs5pflzbb8yamwkprmz6.gif