loading...
مجله اینترنتی ابر فان
reza بازدید : 332 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی مواسات به نام یار

ترانه و آهنگ : علی مواسات ، تنظیم داریوش اسدالله پور ، ملودی ترکیه ای

این آهنگ اولین ترک از البوم علی اکبر مواسات با نام هنری کروکودیل میباشد
علی اکبر مواسات برادر دیجی علیگیتور است که با نام هنری کروکودیل
علی مواسات در حال تهیه آلبوم میباشد که بزودی منتشر میشود

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

% دانلود آهنگ جدید علی مواسات به نام یار

reza بازدید : 269 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود رایگان نرم افزار مدیریت برنامه ها

نرم افزار های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید با خروج کامل از برنامه های باز شده سرعت اندروید خودتون را بالا ببرید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

پس از اجرای یک اپلیکیشن ، بخشی از فضای رم شما توسط آن به اشغال در می آید. برای مثال شما یک بازی یا نرم افزار را اجرا می کنید و برای خروج از آن ، دکمه Bck را فشار می دهید و به مرحله قبل باز میگردید. اما شاید از اینکه اپلیکیشن شما هنوز باز باشد تعجب کنید ! بله اپلیکیشن شما در پس زمینه قرار دارد و به طور کامل بسته نشده است. این موضوع باعث می شود فضای رم اختصاص داده شده برای آن اپلیکیشن همچنان به صورت اشغال شده باقی بماند ، به همین دلیل سرعت دستگاه شما پس از مدتی کاهش پیدا می کند. حال فرض کنید تعداد فراوانی از این اپلیکیشن ها در پس زمینه در حال اجرا باشند. با افزایش میزان فضای رم اشغال شده و افت سرعت سیستم عامل ، عمر دستگاه شما نیز به شدت کاهش پیدا می کند. در اینجاست که Advanced Task Manager Pro کاربرد خود را نشان می دهد. این نرم افزار به شما امکان بستن کامل اپلیکیشن های در حال اجرا و یا در پس زمینه را می دهد ، با این کار به افزایش فضای رم ، بهبود سرعت سیستم عامل و بهینه سازی عمر باطری دستگاه شما کمک می کند.

reza بازدید : 303 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار اپرا ورژن جدید

نرم افزار جدید اندروید

 

در این مطلب از وبسایت ابر فان ، جدیدترین نسخه از مرورگر امن ، پرسرعت و محبوب اپرا را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

با ما در معرفی مرورگ خاص اپرا همراه باشید ! اپلیکیشنی رسمی از سوی شرکت اپرا جهت مرور امن تر و پرسرعت تر صفحات وب در دستگاه های آندرویدی ! مرورگر اپرا با ویژگی های خاص و متعدد و بسیار مفید سریعاً اجرا می شود ، هم اکنون می توانید با دانلود آن ، لذتی بیش از پیش را در مرور صفحات اینترنتی تجربه کنید. در مرورگر اپرا هرچقدر هم که سرعت اینترنت شما پایین باشد ، صفحات با سرعت بی نظیری نسبت به مرورگر های دیگر در دستگاهتان باز می شوند ، تنها کافیست ویژگی Off-Road را فعال کنید ، از این پس هزینه ها را نیز برای خود کاهش داده اید. اپلیکیشن دانلود منیجر تعبیه شده در این نرم افزار ، امکانات مدیریتی ویژه ای را در دانلود فایل ها برایتان فراهم می کند ، به کمک ویژگی Private Mode شما می توانید بدون به جا گذاشتن هیچگونه ردپایی ، به سایت های مورد علاقه خود سر بزنید ، جدیدرین رویدادها و مجلات روز دنیا را در سمت راست صفحه نمایش برای همیشه خواهید داشت ، سردبیران CNET در مورد مرورگر اپرا می گویند : برجسته ! ما شدیداً به کاربران توصیه می کنیم مرورگر اپرا را در دستگاه های خود برای وبگردی استفاده کنید. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 336 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار تماس رایگان

نرم افزار جدید اندروید

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به تعداد فراوان پیامک در اندروید ارسال می کنید؟ آیا مکالمات تلفنی شما طولانی مدت هستند؟ آیا از پرداخت هزینه های بسیار خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار جدید LINE همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

هیچ محدودیتی وجود ندارد ! می توانید به هر اندازه که بخواهید از طریق یک ارتباط اینترنتی ، پیامک ارسال کرده و یا تماس های تلفنی با کیفیت و طولانی مدت را با دسوتان خود تجربه کنید. LINE یک سرویس جدید ارتباطی است که به شما کاربران دستگاه های هوشمند این امکان را می دهد که بتوانید در هر ساعت از شبانه روز ، به هر میزان تماس تلفنی برقرار کرده و یا پیامک ارسال کنید. LINE هم اکنون دارای ۲۶۰ میلیون کاربر فعال از ۲۳۱ کشور دنیا می باشد ! اپلیکیشن LINE ، عنوان برترین دانلود را در ۵۱ کشور مختلف از قبیل ژاپن ، تایلند، تایوان، اسپانیا ، چین ، اندونزی، سنگاپور، هنگ کنگ ، مالزی ، هند ، سوئیس، عربستان سعودی ، مکزیک ، روسیه ، ماکائو و امارات متحده عربی به خود اختصاص داده است. از جمله ویژگی های جدید LINE می توان به قابلیت تماس تصویری اشاره کرد ! بله درست متوجه شدید ، هم اکنون قادر هستید در اپلیکیشن LINE به برقراری تماس های تصویری با دوستانتان بپردازید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این سرویس ، هم شما و هم مخاطب شما باید این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشد ، هیچ محدودیتی در نوع و سیستم عامل دستگاه نیز وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 48

درباره ما
سلام.امیدوارم از مطالب موجود در این سایت لذت ببرید و بتونید مطلب مورد نظرتون رو در فهرست موضوعات و مطالب سایت پیدا کنید.از شما خواهش میکنم نظر هم بزارید و اگر مطلب مورد نظرتون رو پیدا نکردید در قسمت نظرات بگید تا براتون قرار بدم.اگر هم دوست داشتید در سایت عضو بشید و با این کار از ما حمایت کنید.ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید ؟
    نظر شما درباره ابر فان ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 483
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 7,527
  • بازدید سال : 54,659
  • بازدید کلی : 660,961
  • کدهای اختصاصی
    ابر فان
    http://p30up.ir/images/xs5pflzbb8yamwkprmz6.gif