loading...
مجله اینترنتی ابر فان
reza بازدید : 395 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (1)

آیا میدانید طنز

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/8/15/44258_219.jpg

آیا میدانید، چهره کسایی که تو صف دستشویی عمومی هستن جز جذابترین چهره ها شناخته شده ؟
آیا میدانید، که درسی رو که از ترس افتادن حذف میکنی ، همه با ۱۷-۱۸-۱۹-۲۰ حتی ۲۱ پاسش میکنن ؟
آیا میدانید، گاج مخفف چیست؟ گاج = گاگولا اینجا جمعن !
آیا میدانید، که هندزفری و گره عاشق ترین زوج در تمام جهان هستن !؟
آیا میدانید، با شمردن حلقه های تن ماهی میتوان به سن کنسرو پی برد!؟
آیا میدانید، تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کره ی زمین به من بستگی داره !؟
آیا میدانید، بعضی وقتا یه زنِ حسود میتونه ۱۰ برابر FBI تحقیقات انجام بده !؟
آیا میدانید، بزرگترین مرکز پرورش مار در سطح خاورمیانه ، آستین بنده است !؟
آیا میدانید، خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن فقط بشکن ریز میزنن !؟
آیا میدانید، به نوشابه ی نارنجی میگن زرد به نوشابه ی بیرنگ هم میگن سفید !؟
آیا میدانید، بیشترین زمانایی دلتون هوسای مختلف میکنه یخچال از همیشه خالی تره !؟
آیا میدانید، سر هر موضوعی که تو خونه دعوا میشه نتیجه اینه که تو زیاد میری اینترنت !؟
آیا میدانید، تو فیلم های ترسناک طرف میخواد فرار کنه هیچ وقت ماشینش روشن نمیشه !؟
آیا میدانید، مهمون غریبه که میاد آدم کار کردنش گل میکنه و هی میره تو اشپزخونه دنبال کار !؟

reza بازدید : 346 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جدید ایرانی

بازی اندروید ایرانی

 شاهزاده پارسی بازگشته است ! در این مطلب از سایت ابرفان ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا برای ادامه ی بازی Prince of Persia Classic آمادگی دارید؟ شاهزاده ایرانی نسخه سایه و شعله ادامه حماسه سرگردان همیشگی را تداعی می کند ، شخصیت اصلی بازی این بار باید در کشتی به حماسه آفرینی بپردازد و داستان گذشته خود را به تصویر بکشد. دارای ۱۴ مرحله هیجان انگیز با گرافیک خارق العاده به صورت سه بعدی ، شما می توانید در این بازی به کشف قدرت های جدید بپردازید و با استفاده از تایکتیک های جدید به نابودسازی دشمنان مشغول باشید. گیم پلی فوق العاده و تحسین برانگیز همیشگی سری بازی های شاهزاده پارسی در این نسخه به خوبی به چشم می آید ، شما می توانید برای کنترل شخصیت بازی از کنترلرهای لمسی و یا کنترلرهای مجازی کلاسیک استفاده کنید ، انجام حرکات آکروباتیک و حرکت بر روی دیواره ها و… از مهم ترین ویژگی های این بازی است که هیجان خاصی را به پلیر می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 642 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی ماشین سواری نید فور اسپید ۲۰۱۴

Need for Speed

در این مطلب از سایت ابرفان ، جدیدترین نسخه ۲۰۱۴ از سری بازی های نیو فور اسپید MW را برای کاربران دستگاه های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی ۲۰۱۴ معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده اید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید. دقت کنید که پس از نصب این بازی ، نیازمند ۵۵۰ مگابایت دانلود دیتا و ۱,۹۰۰ مگابایت فضای خالی در دستگاه خود هستید. انتخاب خودروهای به روز همانند SRT Viper GTS, Porsche 911 Carrera S, Hummer H1 Alpha و… ، انجام مسابقات و مأموریت ها ، تعقیب و گریز با ماشین های پلیس و… از مهم ترین دلایل محبوبیت این بازی جذاب محسوب می شوند. امیدواریم لذت ببرید.

reza بازدید : 515 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار گوگل ارث ورژن اندروید Google Earth

آیا به گشت و گذار مجازی در نقاط مختلف دنیا علاقمند هستید؟ نرم افزار گوگل ارث ۲۰۱۴ را با بالاترین کیفیت برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک گوگل ارث ۲۰۱۴ می توانید در نقاط مختلف دنیا تنها با حرکت انگشتانتان پرواز کنید ، به سرزمین های دور دست دسترسی پیدا کنید یا به محل تولد و یا محل زندگی خود در دوران کودکی بازگردید ! نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی و یکپارچگی کامل با سرویس Google Maps Street View ، به شما این امکان را می دهد که به تک تک خیابان های مناطق مختلف دنیا دسترسی دقیق داشته و از وضعیت آنان اطلاع پیدا کنید. با مراجعه به بخش Earth Gallery می توانید از لحظاتی هیجان انگیز بهرمند شوید ! از جمله این لحظات می توان به مشاهده زنده زلزله ها ، مشاهده بلند شدن هواپیماها از فرودگاه های مختلف و… اشاره کرد. به کمک ویژگی Tour Guide ، قادر هستید به نقاطی که تا به حال به آنان سفر نکرده اید دسترسی پیدا کرده و محل هایی جدید را کشف کنید. نسخه جدید گوگل ارث با پشتیبانی کامل از سرویس سه بعدی ، به شما این امکان را می دهد نقاط معروف نظیر San Francisco, Boston, Rome را به صورت کاملاً طبیعی تماشا کنید و از دیدنی های آنان لذت ببرید. ویژگی ۳ بعدی بر روی تعدادی از دستگاه های پیشرفته و اکثر تبلت ها قابل استفاده می باشد.

reza بازدید : 259 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار پلیر فیلم ها در اندروید

نرم افزار های جدید اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی برای اندروید خود فیلم ها و فایل های ویدئویی را با بالاترین کیفیت پخش کنید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

MoboPlayer نام یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین پلیرهای دستگاه های آندروید است. به کمک این نرم افزار شما کاربران عزیز قادر هستید ویدیوها و فیلم های مورد علاقه خود را بدون نیاز به تغییر فرمت ، به سادگی و به صورت مستقیم در دستگاه های خود به نمایش دربیاورید. بهترین تجربه پخش ویدیو با بالاتریو وضوح در انتظار شماست ! MoboPlayer قادر به پخش تمامی فرمت های ویدیویی در انواع دستگاه های آندرویدی است ، همچنین قادر است زیرنویس های SRT, ASS و SAA را نیز در هنگام مشاهده فیلم ها برایتان به نمایش دربیاورد ، با قابلیت استریم چندین صدا و زیرنویس ، قابلیت ساخت لیست های پخش و استریم ویدیوها از پروتکل های HTTP, RTSP ، کتابخانه ی ویدیوها و همچنین دسته بندی آنان بر اساس نوع از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به حساب می آیند.

reza بازدید : 315 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار جالب اس ام اس برای اندروید

برنامه اندروید

آیا از سیستم مدیریت Messaging همیشگی و تکراری در دستگاه های آندروید خسته شده اید؟ ما پیشنهاد می کنیم نرم افزار جالب Sliding Messaging Pro را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

هم اکنون قادر هستید سیستم پیام ها را در دستگاه های آندرویدی به شیوه ای جدید و به صورت اسلاید مدیریت کنید ! این نرم افزار بر پایه سیستم Messaging رسمی گوگل تهیه شده و قادر است دگرگونی وسیعی را در بخش پیام های دستگاه های شما ایجاد کند. از این پس برای جا به جایی میان گفتوگو ها تنها کافیست از سمت چپ صفحه نمایش به بیرون بکشید ، برای شروع یک گفتوگوی جدید ، تنها به حالت اسلاید از سمت راست نمایشگر می توانید انجام دهید ! پیام های قدیمی را با یک انتخاب ساده مدیریت کنید ، با بیش از ۱۰ پوسته جذاب و بسیار زیبا که سیستم مدیریت پیام های شما را مطابق با میلتان تغییر ظاهر می دهد ، پشتیبانی کامل از ۱۳۰۰ شکلک مختلف و محبوب ، پشتیبانی کامل از Google Voice ، پنجره پاسخ سریع ، قالب های متنی آماده برای پیام های سریع ، ویژگی Multi-Window برای گلکسی نوت ، پشتیبانی از Light Flow ، امکان ارسال تصویر و گفتوگوهای گروهی ، انیمیشن های سفارشی ، ویدجت ها و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 48

درباره ما
سلام.امیدوارم از مطالب موجود در این سایت لذت ببرید و بتونید مطلب مورد نظرتون رو در فهرست موضوعات و مطالب سایت پیدا کنید.از شما خواهش میکنم نظر هم بزارید و اگر مطلب مورد نظرتون رو پیدا نکردید در قسمت نظرات بگید تا براتون قرار بدم.اگر هم دوست داشتید در سایت عضو بشید و با این کار از ما حمایت کنید.ممنون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید ؟
    نظر شما درباره ابر فان ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 483
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 382
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 7,771
  • بازدید سال : 54,903
  • بازدید کلی : 661,205
  • کدهای اختصاصی
    ابر فان
    http://p30up.ir/images/xs5pflzbb8yamwkprmz6.gif